Lillan


Tiita och njut av denna valskapta lilla flicka. Tydligen ar huvudet uppe under revbenen just nu. Dr sa att hon skall ha lagt sig till ratta med huvudet nerat vid v. 35-37. An sa lange snurras det runt en hel del till. Allt annat var perfekt och pa bilderna ni ser ligger hon med huvudet mot min rygg och har bada handerna framfor ansiktet, sote! Vikten just nu ar 1300 gram (2 lbs, 11 oz), sa hon vaxer precis enligt planerna. Noah vagde i v 31 1900 gramm, sa an sa lange ar det en liten natt tos som vaxer i min mage. Mysigt att se henne dar inne, fa bekraftat att allt ar u.a. Hon sparkade ultraljudstanten ett par ganger fick jag hora. Hon kande val pa sig att nagon smygtittade pa henne dar inne :) Noah spydde 2 ganger till pa morgonkvisten, men lekte och sprallade som vanligt under dagen. Hade nagon grad i feber men inget annat. Nu sover han i sangen min fina gosse. Noah vill att jag sjunger for lillan nar jag nattar honom och pekar och sager smatidigt "baby". Tank att vi snart ska ha 2 underbara ungar, vilken harlig syn! Kanslan gar inte riktigt att forklara, bara att det ar STORT :)  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gud vilken fin tös. Härliga bilder som du visar oss här hemma hos mormor.

Hoppas Noah snart blir frisk

kramar från mamma och Mormor

2011-02-10 @ 12:01:51
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

oh så fint, en tår fäller jag minsann, är så glad för er skull:)krya på dig till noisen:)pusskram Carran

2011-02-10 @ 14:07:41
Postat av: Jenny

Grattis! Så söt hon är och jag tycker bestämt att hon liknar dej. Försökte ringa innan men kom inte fram. Vi kanske kan hörs på söndag kväll för imorgon drar vi på SPA. Puss min älskade syster, hälsa familjen

2011-02-11 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0