Gissa vem som älskar att bada?


I lördags var det dags för Barts moster Ann och hennes dotter Tiffany att bjuda hem alla till deras hem för lite mat och kul i poolen. Det börjar verkligen bli riktigt varmt här borta nu, ca 45 grader i skuggan, så när man är ute är det nu mera ett måste att ha möjlighet att doppa sig i något svalkande så att man klarar av att vara ute mer än 5 minuter innan man stupar. Man förstår verkligen inte hur varmt det är förräns man upplever det själv, men ibland känns det som att bli stekt i stekpannan eller nått. Det är verkligen crazy! Men vi hade det riktigt trevligt och skoj vill jag lova. Tarzan gillar verkligen att bada! Jag hann knappt sätta på bad-blöjan och smörja på lite solkräm förränns ungen hade sprungit bort till poollanten och var så nära att hoppa i. Han älskar det verkligen. Han dyker x flera och får sig några kallsupar men inte en sur min här inte.  

Till middag blev det grillade hamburgare och korv och jag hade tagit med en massa goda meloner, färsk annanas och körbär att smakska på. Gott och svalkande med en massa färsk frukt. Solen tar vill jag lova och brännde mig gjorde jag också men det börjar lägga sig lite nu som tur är.

Titta vem som är den mysigaste ungen som finns. Han är så god! Ibland när han är lite snuttis sugen går han och hämtar sin snuttis-filt med nappen, filten och lilla ior från sin säng (Han drar ut de mellan spjälorna, bland fastnar de halvvägs och han går och hämtar mig så att jag får hjälpa honom lite). Han lägger sig på golvet och bara myser in sig. Han är så söt min lilla Tarzan. Ibalnd vill han komma upp i mammas eller pappas famn också och bara sitta där och mysa i fötålen eller soffan och helst med alla sin snutte-filtar. Finns det något mysigare än att mysa med en härlig liten Tarzan? Tror inte det!

Kommentarer
Postat av: susanne

Gud vad avis vi blir här!

Några härliga dagar har vi dock haft

Krama Tarzan och hälsa Bartan

önskar mamma

2010-06-07 @ 19:42:54
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Fan vad fina poolbilder... man vill ju bara vara med och bada med er!! :D Och Noah är förståss så himlans söööt som alltid!

2010-06-07 @ 19:53:47
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Vad brun du är!!! Akta dig för solen bara..:) Goa snuttfilts-Tarzan! Zelma gör likadant nu, de är såååå gulligt!!! Kan vi inte boka telefondate snart??? Maila mig! Kram!

2010-06-08 @ 10:41:47
Postat av: moncan

va fin o brun du borjar bli. ser underbart ut livet i amerikatt. dela garna med dej av varmen om det blir for mycket av det goda...hihihiii...

kram/moncan

2010-06-09 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0