Hemkommen från en sanbbvisit till underbara Calli

Hej mina vänner!
Nu är vi hemma igen efter 3 dagars skön men lite häktisk semester till Calli. 6 timmar genom berg, djupa dahlar och öken så långt ögat nådde tog oss till Orange County och Racho Santa Margarita där vi bodde hos Bart's farbror Rick och hans barn Jullien och Andrew. Det är så vackert där borta, kulligt och branta backar, grönt och skönt helt enkelt. Vi spenderade fredagen på Magic mountain six flags där det blev en del tokiga bergisar och en hel del köstående. Men oj så skoj vi hade. Lördagen blev vår strand-dag och Laguna Beach för hela slanten. Så mysigt med stora sköna vågor, surfare och härligt folk överallt. Bart och jag tog en tur in i stan bland snobbigt folk, konstbutiker men även en del sköna strandbutiken. Vi köpte glass för 15 dollar och njöt till tusen. Det var skönt att få rå om varandra, jag och Bart, men oj som jag saknade min Tarzan. Trafiken i California var ingen höjdare, en hel del köer på både motorvägarna och de små vägarna. Hade det inte varit för detta skulle jag helt enkelt kunnar tänka mig att bo här i detta underbara paradis på jorden. Söndagen blev det hemfärd igen och jag fick en hel del pluggande gjort. Jag var så glad att se min unge igen, han var mycket större än jag kom ihåg. Idag blev det gymmet och pressande av Pectoralis. Självklart ´blev det en tur i den berömda trappan. Noah sussar tuppis nu så jag ska passa på att öppna boken och plugga lite så att jag snart kan få den där legitimationen. Jag kommer snart hem till Sverige, jag och Noah och vi båda har lite mormors-abstinens. Jag lägger upp lite bilder senare idag, nu ska jag plugga innan Tarzan vaknar och börjar springa överallt.  

Kommentarer
Postat av: susanne

Välkommen tillbaka!

Mormors öppna famn väntar på Nois och Josse hemma här i Sverige!

Kramar Mamma

2010-07-27 @ 09:13:49
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0