Thank you Aaliya...


Hittade denna gammla klassiker på min IPOD och den kunde ju verkligen inte kommit mer lägligt! Jag gjorde provet igår och det var det svåraste jag tror jag någonsin varit med om. Efter de 1:a 10 frågorna satt jag som ett stort jäkla frågetecken i fejjan och bara tänkta för mig själv: Vad är det här för jäkla skämt? Jag har inte fått besked om hur det gick ännu, men om jag klarade det provet så hade jag en stor jäkla tur! Jaja, livet går vidare och som Aliya säger så är det bara att: Dust my self of and try again! Kämpa på! Hehe...skam den som ger sig! Som tur är har jag ju en glad liten son som man alltid gör sin mamma så glad! Här kommer några bilder på när vi var ute på en prommis i hettan. Ibland glömmer jag bort att vi bor i hettan men efter 10 minuter så blir jag genast påminnd. Huvva så vaaaaarmt, vi har fortfarande 40 plus här borta. Nu laddar jag batterierna och ser fram emot ett par veckor i Sverige. Kommer snart BIATCHES!


Kolla in så orädd han är lilla Tarzan. Ibland lite för orädd då han flera gånger trillar och slår sig så blon sprutar, tårar forsar och ett mamma hjärta värker. Man undrar hur många gånger det ska ta innan man lär sig!? Man ska givetvis klättra upp allra högst upp och kvick som en liten vässla är man. Nyfiken på allt vad livet har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Längtar efter dig!!! Ska bli så kul att få se dig igen! KRAM!

2010-08-20 @ 08:20:12
Postat av: Carran

vad jag saknar dig systeryster, ska bli så kul o ses, ser verkligen fram emot det..och jag som är ledig då..passar perfekt ju:)

2010-08-20 @ 18:37:44
Postat av: susanne

Oj vad stor Noah har blivit.

Längtar verkligen efter er och det skall bli så underbart att träffas igen. Ser fram emot det

kram mamma och mormor

2010-08-21 @ 07:39:22
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Klarade du inte provet så gör du det nästa gång :) OPch jag undrar fortfarande om inte Noah och Timón utövar lite telepati med varandra, de verkar hitta på ungefär samma bus :)

2010-08-21 @ 22:42:33
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Jossan

Jasså är Timon lika busig som Noah, skulle varit kul att se vad dessa busar skulle kunnat hitta på ihop! Jag klarade inte testet, men har köpt böcker för 1000 lappen nu så nu ska jag plugga så pennan ryker. Ha det gott, gott folk!

2010-08-22 @ 06:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0