Jag behöver...


...lugn och ro i mitt liv just nu känns det som. Ibland känner jag hur man knappt hinner stanna upp och njuta av sekunden man befinner sig i, de små juvelerna på livets stig! Jag vill bjuda på denna underbara låt som ger mig styrka och får håret i nacken att resa sig. Under min graviditet med världens goaste unge gick jag på kundulini yoga med min underbara syster Jenny. Jag älskade det verkligen! När jag känner min skör tar jag till teknikerna, musiken och sångerna vi lärde oss och jag fylls av lugn och ro. Jag rörs till tårar när jag känner att jag genom detta kan leva i nuet och älska livet och allt fint som det fylls av. Njut av denna låt, ha tålamod då den blir riktigt bra i refrängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0