God fortsatting

Ok gott folk. Imorgon vankas jobb for bada paronen och ungarna ska pa dagis. Skont pa ett satt nar rutinerna borjar ta form. Men ibland sa ojar jag mig over min arbetsdag. Sist jobbade jag i 12 timmar, med en 10 minuters!!! rast dar jag fick sitta ner och "chilla" lite. Men som ni vet tror jag pa att nuet ar den enda tid som existerar. Sa vad gor val oro och ojande egentligen? Ingenting! Nyar firades i goda vanners lag. Carrans kille Eric kom forbi och jag firrade varldens lyxmiddag a la Sverige: flaskfile och potatisgratang. Alla at med god aptit och jag njot i fulla drag. Annars plannerar vi for var Sverigetripp som kommer ga av stapeln den 17de januari!!!!! Galet kul, men jag har faktiskt inte fattat det riktigt. Att VI kommer vara hemma alldeles snart. Sa underbart. Ok, ska sova lite nu sa att mina patienter kommer gilla mig "lite" i alla fall. Kommer borja yoga lite pa allvar efter min Sverige tripp/ Carran kommer joina mig nar hon flyttar hit!!!!Shit, kan knappt fatta att syrran snart kommer flytta hit. Karlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0