I accept myself unconditionally right now...

Vilken underbar dag vi har har borta i Gilbert i dag. Livet fullkomligt leker! Forsoker glomma alla sma fragetecken som snurrar i mitt liv och bara lata mina fina ungar forgylla var dag. Vi har varit pa lekplatsen nagra timmar och jag packade med filt och mackor for lite piknic i det grona! Jag satt och kikade pa ungarna, skrev fodelsedagskort till en viss fodelsedagsgris och bara njot att solens stralar och den krispklara luften. Kom nagra fa kyligare pustar nang gang men da fick min hoddie aka pa nagra minuter innan det blev for varmt igen. Dill pickle sover en stund och medans hon lag och snusa passade jag pa att skruva av Noahs traningshjul pa cykeln. Snacka om att ungen cyklade pa egen hand precis som om han aldrig gjort natt annat. Underbara syn. Lite knepigt att starta pa egen hand, men envis som han ar ville han knappt ha hjalp med detta utan han "kan sjalv". Han bad nan gang om att "fa satta tillbaka sina hjul", men jag trugade i honom att aldrig ge upp. Nu leker han med sin grannkompis Collin och hans storebror precis framfor huset. Noah ar sjukt duktig pa att spela basket, ni skulle bara se. Han blockerar bollarna och satter korg efter korg. Bart anmalde Noah till T-ball som borjar i slutet pa Mars. De ska tydligen ha tavlingar och Bart har satt upp sig som "coah". Spannande att se hur Noahs vag till proffslivet artar sig :)
Annars fortsatter snalla veckan for mig. Men kaffe klarade jag mig inte utan lange. Men istallet for vanlig mjolk blir det istallet en skvatt ekologisk mandelmjolk. Mumma mumma faktiskt. Blir en massa grona drinkar och en liten lattare vegoratt till middag. En massa vatten under dagen dessutom. Men tyvarr verkar jag blivit lite snorig igen och far ta det lugnt fran gymmet ett tag till. Jag vill papeka att jag inte "bantar", detta ar snarare livsstilen som ger liv och pa ett langsiktigt satt kommer ge dig en snyggare kropp, en mer klar syn pa livet, renare hy och en perfekt halsa. Ja, vem kan saga nej till ett snat liv?

Kommentarer
Postat av: susanne

Saknar er och älskar er så innerligt!
Ni är alltid hos oss och Gud vad vi saknar er!!
mormor

2013-02-16 @ 15:47:44
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0