Free spirit

Oj sa dar ja, nu ar det val dags att uppdatera er alla. Om ni inte redan sett lite av vi sysslat med pa Instagram alla redan dvs. Vi har det bra over here. Jag och ungarna har det gott i solen pa lekplatserna har runt omkring och barnen far picknicka lite medans jag far lasa och bara njuta pa en filt i solen. Jag njuter verkligen. Ingen sterss, inga tider att passa och bara en massa inspiraion just nu. Snart kommer Carran, mamma och Lasse och underbara tider stundar. Jag fortsatter min resa in i det grona livet. Jag alskar det verkligen. Ater me Snacka om att jag har en underbar hyresvard, Randy. Han och hans anstallda kommer och fixar var tradgard en gang i vecka och Bart gick ut for att fa lite rad pa hur vi kan odla lite gronsaker. Da erbjuder Randy att bygga nagra lador att odla i. Sa underbara manniskor ar. Man blir sa glad. Inte vill han ha en enda krona for jobbet heller. Jag ar inne i en valdigt kreativ period just nu. Symaskinen gar varm har hemma och jag klipper mina lappar i oandlighet. Ibland har jag min lilla hjalpreda Naoh med mig ocksa. Han alskar som ni vet att sitta och klippa sina egna sma lappar. Han kallar det for sitt jobb. Gullklimpen dar. Jag ar bara helt enkelt gladare just nu. Mitt arbete som jag inte gillade sog musten ur mig, noll energi och vart var gladjen? Sa skont att jag tog steget att sluta, att jag vagade, att jag gjorde mig fri fran mina bojor. Nu ar det den alternativa livsstilen som far ta den plats den alltid velat i mitt liv. Jag har alltid varit lite hippie av mig och nu ar det tid for hippien inom mig att att blomma ut.
Kolla in min goa Noah sa han ar duktig pa a juica har hemma. Apple, apelsin och selleri juice gar fint ner i barnmagar. Underbart.
Braaaa bocker om man som jag vill lara mig mer om hur man lever ett galet, snyggt och sexigt liv med hjalp av naturens grona guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0