A day without laughter...

...is a day wasted!
Mina underbara barn gor mig alltid sa fullstandigt glad. Helt galet glad faktiskt! Sa har sag det ut nar vi var pa lekplatsen har om dan. Ja, skratta gor man mycket nar man har barn omkring sig. Sa ar det bara. Vi har haft 3 extra barn pa besok i natt, namligen barnens kusiner. Tyvarr sa blev lilla Kaylee lite magsjuk sa paronen fick snallt hamta hem henne igen. Men de andra 2 grabbarna har busat och harjat som galningar med vara 2 bustroll. Det blev ett besok pa lekplatsen med barnen aven denna underbara lordags morgon. Noah har varit pa baseball traning en timme och vi njuter i fulla muggar av att ha Bart pa hemmaplan. Kanne att jag vill pyssla lite idag. Funderar pa att ta mig en tur till min pysselbutik for att inspireras. Lillans Halloween kostym maste fixas, hon ska ju vara tingeling i ar. Noah fick bli brandman, men den har vi fixat alla redan. Sen vill jag nog quilta lite. Och scrappa. Och gora en massa Halloween dekorationer. Och sa vidare! Vart ska jag borja? Vill sa mycket! Det ar inte konstigt egentligen att man inspireras nar karleken och livet flodar i livet. Tacksamheten gor mig helt overflodigt lycklig och jag vill skapa. Njut av livet mina vanner
Bart gungar med barnen. Han ar den basta pappan och livskamraten jag bara vagade dromma om i min ungdom.
Det basta med barn ar att de inte ar svara att tillfredstalla. Ok, kanske ibland. Men som igar natt nar alla barnen skulle sova pa golvet. Matta ar bra ibland. Delilah sov ju sa klart i sin spjalis men de andra tre pojkarna sov i samma rum minsann, hela natten. Vaknade gjorde se sa klart tidigt som attans men det blir ju sa nar man vet sa mycket kul som vantar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0