Lillan bus

Min lilla sockertopp vet precis hur man ska applicera mascara hon. Blott 19 manader gammal men anda sa vet hon. Hon var sa gullig for nar hon kikade pa sig sjalv i spegeln sa hon stolt: Wow och sen gav hon sig sjalv en stor puss. Dagarna gar i ett mina vanner, med 2 stycken busungar har hemma. Thanksgiving kom och gick och julen star framfor oss. Tror att en liten liten julstamning infinner sig dar inne hos mig nan stans. Men an ar det flip flops och stralande sol fran en knallbla himmel som galler sa min lilla hjarna har nog inte forstatt att det snart ar december. Min praktik ar klar och jag ska borja jobba heltid om 10 dagar, om nu allt gar som det ska det vill saga. Men mest av allt langtar jag tills jag far taffa mina godingar hemma i Sverige, sa nu ar det nedrakning till mitten av januari som galler for min del. Barnen och denna morsan har fatt traffa "Ullrik" forra vecka och usch och fy och bla for det. Suger musten ur an helt enkelt. Vi njuter for fullt av att bara fa vara nagra fjuttiga veckor innan jobb och andra maste vantar. Blir mycket hang pa lekplatser dar barnen kan fa apa av sig lite.
For det mesta ar da bara sa goa mina ungar. Men ibland ar det brak och kiv om samma leksaker och sant kan ju tara pa vilken mammas talamod som helst. Noah fick ett paraply har om veckan. Han bad om ett "blella" hela dan utan att jag fatta vad han sa och han grat sa tararna forsa. Till slut sa han att det var en pinne man skulle sat in under sa att man inte blev blot och da forstod jag till slut att det var ett paraply han ville ha. Oj oj oj sa lycklig man kan bli over natt sa litet. Fick in och prova den i dushen minsann for att se sa att den funka. Vart far de allt ifran, ungarna?
Karlek skickar jag till eder alla.

Kommentarer
Postat av: Ida

Man hinner knappt med så stora Noah och Delilah blivit <3 vilka busfrön;) ser fram emot att ni kommer i mitten av januari lagom till min födelsedag;) hihi!

2012-11-28 @ 21:11:10
Postat av: susanne

Underbara ungar och vilka hyss de hittar på.
Saknar dem så hjärtat blir som en liten klump.
kramar från mor i Sverige

2012-11-30 @ 10:27:29
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0