Momma, is your heart hurting?


...Noah's exakta ord nar jag grat efter att jag slappte av mamma och Margit pa flygplatsen tidigare idag. Alltsa den gossen, vart far han allt ifran? Det var ju precis darfor jag gtat, for mitt hjarta varkte. Nej fy faro sa himmla jobbigt, avsked alltsa. Mina underbara svenska toser har berikat vara liv i 14 dagar och vi har fatt priviligeriet att ha haft de pa plats, IRL, i hela 14 dagar. Vad har vi gjort da? Allt och ingenting, tjotat sonder vara oron, skrattat sa vi kiknat och bara spenderat precis varenda minut tillsammans. Ibland har det varit lite kiv i lagret, men det ar sa klart helt naturligt med 4 systrar och en mamma under samma tak. Men det har varit sa javla harligt att ha er har tjejer. Alltsa, idag ar sorgens dag. Sa jakla gra min dag ar utan er brudar. Utan er alla ar min sjal sondertrasad och det enda som haller den samman ar mina skruttungar och gubben min sa klart. Nej hujedamig. Sitter ute pa min terass, klockan ar nastan 20.00, solen gar sakta ner har borta med an ar det sakert 35 heta grader utomhus. Min lilla kollibri kom precis forbi och kakade mat, sa som han alltid gor infor natten. Nyss delade jag dessa ogon blick med er men nu kunde jag kanppt bry mig. Dranker mina sorger med ett glass vitt. Hoppas snart jag far hora att ni alla kommit sakert hem igen och att ni snart ringer. Pa aterseende fran en smatt deprimerad Josse. Nu vantar kiddzen pa PJ's och kanske en liten lasning i nan bok sa nu maste jag kila. God natt!  

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken kille. Att han kunde se det och säga det så fint... barn är makalösa....

2012-05-15 @ 13:19:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Margit

Saknar er så det gör ont i mig!!!!!!

ni är verkligen bäst!!!

Om jag kunde hade jag kommit direkt till er igen!

2012-05-15 @ 16:24:50
Postat av: Susanne

Tack älskade dotter och finaste Josse med familj.

tiden hos er har varit underbar och det är med ett tacksamt hjärta jag skiver till dig nu.

Vi har haft skoj och myst hela tiden coh jag har berättar om er lilla hummingbird i trädgården för Lasse.

Resan gick bra och jag saknar er så hjärtat blöder.

varma kramar från din mor och hälsa Bartan och din och mina små hjärtan.

2012-05-15 @ 19:01:19
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Jag gråter när jag läser ditt fina inlägg Josse. Vi har cerköigen haft det så roligt. Jag saknar er redan o hoppas att vi kan ses mycket snart igen. Love u<3

2012-05-15 @ 19:43:14
Postat av: Jenny

Hej finaste systeryster!

Tack för den underbara tiden i Arizona vi fick tillsammans. Ni var verkligen underbara hosts som fick oss att känna oss välkomna och tog oss överallt vi ville=)

Kommer alltid att minnas denna tiden med ett leeden på läpparna. Vill komma tillbaka snart och då tar jag med mig Milo o David=)

Stor kram till er och hoppas vi ses snart igen. löv u

2012-05-16 @ 05:37:29
URL: http://yogajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0