Gomorgon...


...sager vi fran okenhettan med dessa 2 bilder. Vardagen rullar pa over here, men saknaden ar STOR efter mina 4 tokiga tjejer. Noahs larare ar sjuk idag sa da passar vi pa att visitera en av vara gallerior och good old kids club. Pa den nedersta bilden far Noah och lillan aka pa filten som Carran och Margit gjorde till en liten flygtur. Sa roligt har de nu allt ihop, mina sma troll. Kanner mig ganska tom maste jag saga, vet inte riktigt hur jag ska kunna ta tag i livet pa natt satt. Har mycket jag vill gora, men saknar "spark" att fa saker och ting i rullning. Det ar ganska tuffa tider nu med lilla Delilah som blir allt mer vild och pahittig. Kolla bara in hennes seaste bus, klattra upp pa koksstolarna helt sjalv. Idag efter en slurk mjolk stallde hon sig upp och plumsade ner med huvudet fore fran soffan ner i golvet. Sa nu pryder ett skrubbsar pannan tillsammans med ett blamarke fran tidigare i vecka. Naja, det ska val synas att man ar 13 manader snart? Annars har 2 kindtander skapat lite tandagnisslan de senaste veckorna. Arg och kort stubin har hon haft, men nu verkar de vara helt igenom, tanderna alltsa! Nu vantar det lite skoj for barnen idag, hoppas pa att lillan den vilden haller sig hufsat lugn idag och haller sig till sin mor ibland i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Passa dem lilla tösen.

Hon kan mer än man tror

kramar om er gär mormor

2012-05-17 @ 22:50:05
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Modiga lilla dilly, som jag saknar er alla. Hoppas ni mår bra, hörs på Skype snartsnart:)<3

2012-05-18 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0