Dag 2 ar har...

...och idag satte huvudvarken in som jag vantat. Men nu efter min rodbets/gronkals/ banan/ apple och bar smoothie kanner jag mig faktiskt pa banan igen. Hungrig har jag inte varit sedan starten, mest bara jakligt kaffesugen sa klart. Men nar jag tanker pa hur starkt min kropp reagerar nu nar detoxen startat i kroppen forstar jag verkligen hur hart koffeinet haller tag i kroppen min. Men arligt talat sa far vi se hur lange jag klarar att halla mig. En dag i taget far det bli! En vecka till 10 dagar  har jag hort att det tar innan man har gatt igenom den varsta fasen och kan se de positiva effekterna med en sadan har utrensning.   

Vad annars? Noah har varit pa skolan som vanligt idag och nar vi kom mottes vi av en stor hoppborg dagen till aran. Delilah och jag vantade och sag pa alla barn nar de stod i led och vantade pa att fa komma in och hoppa. Noah ar sa himmla odmjuk och valdigt man om andra och det syns sarskillt mycket nar han inte vet att vi ar dar. Man blir sa stolt alltsa! Lillan och jag sprang in pa var "farmers market" och fyllde skafferiet med en massa, sjuk nyttiga gronsaker/frukter. Barnen och Bart kakar ju vanlig mat sa det blev lite pafyllning av sadant ocksa. Nu ska jag passa pa att lasa lite medans lillan snusar efter lite lurre i magen. Pratade precis med Carran som troligtvis kommer att besoka oss har borta i Arizona igen och redan nu till Juli faktiskt. Jag blir sa himmla glad och hoppas nu att allt gar gar som plannerat. Ha det sa underbart mina fina


Kommentarer
Postat av: Susanne

Duktiga du!

Vad äter du sedan detoxen är klar?

Kan du ringa hem någon kväll. Inget farligt alltså.

kramar från mamma

Tack för en helt fantastiskt fin vistelse hos er!



2012-05-23 @ 13:11:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0