Myskvall utan daddy...



Kan man bli trottare? Lillan pillade i sig lite plockmat igar till middag och redan innan Bart lamnde for sitt vanliga Softball-spelande, kom John Blund och strodde somn i ogonen pa henne. Jag passade pa att kopa lite mork choklad och mamma-lyx iform av lite vitt vin sa dar i min ensamhet pa en helt vanlig torsdagskvall. 
Noah fick lite lyx-gottis han med i form av popcorn. Dar satt han precis bredvid mig i soffan, jag med datorn i famnen, han nervarvande framfor the old dumburk. Men det var verkligen en underbar avslutning pa en extremt harlig dag, jag och min boo. Noah ar sa go och underbar om kvallarna och precis nar man ska stoppa om honom infor natten ligger han dar och babblar om allt som hans varld utrymmer. Det ar harligt att sitta dar och lyssna pa honom och sjunga nagra trudelutter. Sjong avslutning pa vara dagar helt enkelt. Fasen sa effektiv jag var nar Noah sa smaningom knoppade in han med. Inspirerades i nagra timmar framfor pinterest.com, men aven lite annat mer produktivt blev det ocksa. Men ohh sa trevligt det var nar Bart kom hem vid 23-tiden. Det ar nog bast anda att ha honom pa hemmaplan.
 
Var fredag har varit helt jakla fantastik so far. Det gar bra nu och jag bara alskar kanslan. Inget sarskillt sker, mest bara flyt och insikten infinner sig om total narvaro och uppslukande av allt det underbara som sker runt omkring mig. Jag vill bara ta "mental pictures" och suga upp allt det fina har i livet. Dagens pass pa gymmet, och veckans 3:dje var ocksa ett av de basta so far. Korde halvmilen som uppvarmning om vanligt och landade pa en 26, 5 minuter. Jag korde ett superset med fokus pa brost/ axlar och avslutade det hela med 40 pushups och 3 minuter i plankan (a 1 minut). Sved gott kan jag meddela. For mig ar det en gata varfor man inte alltid tranar och tanker pa vad man ater. For mig borjar det bli vardagsmat nu och nagot min kropp skriker efter. Annars fortsatte var eftermiddag tillsammans med 2 harliga grannar och deras ungar samt Cindy och kusin Caden. Vi akte till en park med en liten badplatta, med sprutande vatten ni vet och satt och tjata om allt och inget i solen och hade det sa nice. Lillan sprang ivag som en toking och holl mig mest springandes jag med, men det gjorde absolut inget. Kan saga att jag har fatt lite harlig farg nu ocksa, sa nu borjar man kanna sig sommar-frash och fin helt enkelt. Snart kommer Bart hem fran jobbet och ikvall blir det t-bone pa grillen for hela slanten. Karlek i massor fran en over-endorfinerad Josse  

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härligt det låter när livet liksom flyter på och bara är härligt :)



Har ni klippt er lilla tös förresten?

Anna har så frissigt hår nu så funderar nästan på att halvt raka av det.. :/

2012-03-24 @ 01:43:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0