Gront ar skont


Till frukost blir det numera ett glas god gron smoothie for min del. Har verkligen ingen aptit pa sistone pa just morgonen sa da far man forsoka hitta alternativ som funkar. En kopp kaffe pa det och jag klarar mig val.

Mycket gront blir det nu for tiden. Korden pa en klassisk sparris/ spenat soppa till middag har om dan toppat med protein i form av kokt agg. Mumma, mumma om du fragar mig.
Sparris ar verkligen en superfrukt. Nyttigt till tusen.

Aven om man ater en allsidig kost, tycker jag det ar bra att komplementera med bra vitaminer och mineraler. Fiskolja har jag kakat i flera ar nu och jag kor alltid pa en mat-baserad multivitamin med jarn, just darfor att jag inte tror pa keiskt producerade produkter av nagot slag. Efter min absoluta favorit TV-dr OZ's inradan kor jag numera aven ALA tillskott som ar som att anti-aldrande for cellerna och skyddar fran alla mojliga negativa effekter fran maten vi ater och miljo vi befinner oss i. Hur tanker ni kring vitaminer osv?

Ja sa har tokig och glad var jag igar innan jag kom ivag till gymmet igar. Uppdateringa om hur det gick kommer serare for nu insag jag precis att shit, Noahs skolan borjar NU. Hint: Det gick skitbra som vanligt! Sena jag ar sen som vanligt...jag ska bara! LOVE

Kommentarer
Postat av: Liw

Du ger mig dåligt samvete! Jag måste komma igång att träna igen..



och det där gröna, ska inte säga vad det påminner mig om men aptitligt skulle jag inte säga att det ser ut att vara... ;-)

2012-03-22 @ 19:46:55
URL: http://Http://liwetochvardagen.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Är super kass på det där med vitaminer och sånt. Har som jag borde ta men blir aldrig av!.

2012-03-24 @ 01:10:42
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0