Broccoli


Mmmm...gott och supernyttigt. Gardagens middag blev en god, harlig LCHF soppa gjord pa en hel hog med broccoli och x antal decilliter skarp cheddar. Om nan vill ha recept sa hojta bara. Mattar sa val, tack vare en skvatt gradde. Kandes gott att ladda upp med denna goda soppa efter ett sjukt hart pass tidigare pa dagen. Kan nog tacka lite kolhydrater i form av lite fodelsedagstarta fran sondagens fest, for mina finfina prestationer pa gymmet igar. Halvmilen pa 28 minuter och ryggen fick sig en genomkorare som heter duga. Halvmilen ar numera nagot som jag med latta ben flyger igenom, men snart borjar vi ladde for att sa smaningom kora milen under timmen. Idag ska Noah till skolan och jag och lillan ska ploja igenom lite arenden. Mysigt att fa ge lite egentid med lilltosen, medans Noah pluggar alfabet och roar sig pa egen hand. Njut dagen gott folk! 

Kommentarer
Postat av: Nina



Jaaaaa, vill jätte gärna ha det receptet!! :)))



xx

2012-03-27 @ 17:59:00
Postat av: Susanne

Underbar soppa och jag älskar verkligen soppor.

kramar mor i svedala

2012-03-28 @ 20:02:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0