Namaste

Namaste = the divine in me honor the divine in you
Sitter har och har nagra minuter over. Jag vill bara dela med mig till er alla min kansla just nu. Tacksamhat ar vad jag kanner. Jag kan inte satta fingret exakt pa vad det ar som sker, men pa nagot satt kanner jag ren, klar och upplyst. Ni vet som nar Buddah satt och mediterade och helt plotsligt forstod vad livet gar ut pa. Lite sa ar det faktiskt, forutom att jag sa klart fortfarande letar. Men jag kanner att jag ar narmare mitt mal, att hitta min livsuppgift. Jag kanner att det innebar nagot stort, nagot dar jag kan kombinera karlek, yoga, kunskap, passion och holism till en underbar livsresa. Later kanske lite flummigt, men det ar for att det an bara ar i tankestadiet. Har hittat en underbar skola har borta i Phoenix. Maste bara planera ut logistiken med att kunna ga dessa utbildningar sa smaning om. Kan arligt saga att yogan har fatt mig att oppna upp mina ogon och inse att det ar detta jag vill gora. Eller snarare oppna upp sjalen, for utan att oppna den och forsoka hitta var unika livsuppgift, kan vi ga omkring som zombies och bara leva for att bocka av dag for dag. Nu ska jag bara hitta ett satt att kunna integrera yogan i mitt vardaglig liv. Vill bjuda pa en underbar lat som jag sakert spelar 10 ganger om dan och har sa gjort i flera veckors tid. Underbar, sa lyssna och nut!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0