Sweet baby Dill pickle 9 months


Var lilla sockrtopp Delilah blev ju hela 9 manader haromdagen. Gud sa glad jag ar i min dotra. Vad skulle jag gjort utan henne liksom? Hon berikar, inte bara mitt liv, utan aven alla som hon moter med sprudlande gladje och leenden som kan riva murar. Hur ar det mojligt att jamt vara sa glad? Det finns minsann inget ont i denna tosabitens lilla kropp. De ganger hon varit riktigt arg kan jag faktiskt forfarande nastan rakna till mina bada hander. Var hos var husdoktor igar och som vanligt charmade hon varenda kotte. Hon vager knappa 8,1 kg och ar endast 68,5 cm hog. De kollade jarnvardet vilket var hur bra som helst. Inget storre fan av barnmat sa nu far vi lov att borja mer med varan mat till henne. Korv, majs och ost ar nagra av favoriterna. Smoothie gar ocksa bra ibland. Hon ar en envis liten bona och har borjat bli lite galen om nan tar hennes leksaker. Hon alskar att promenera med allt som forflyttar sig, stolar, gastolar, bilar, ja allt mojligt faktiskt. Hon kommer snart, snart att borja spatsera omkring sa som hon haller pa. Hon ar riktigt kittlig och har aven borjat tycka det ar kul att blasa tillbaka folk pa deras magar. Har borjat fejkhosta och tycker det ar riktigt kul nar hon far med ovriga familjemedelmmar i sin kommunikation. Lampan vet hon ju sedan lange vart den ar men nu sager hon aven "ampa" om jag fragar henne. Annars ar mamma och daddy staende fraser har hemma. Ja, en riktig "bundle of joy" ar var lilla tjej helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så så söt!

Grattis till lika länge på jorden som i magen! :)

2012-01-25 @ 08:17:00
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gladaste Dilly Dejan som finns och söt som socker är hon käraste lilla Delilah.

Love you

kram

2012-01-25 @ 19:11:26
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0