Squash


Glomde ju bort att beratta om Mandagens superroliga squash-pass med de basta av makar Bart. Klart det var lite krangel innan man lart sig lite basic regler, men sen fick vi till nagra riktigt skona rundor. Detta r nagot vi definifitf kommer gora igen. Snacka om bra konditionstraning, for springer som en skallad ratta gor man verkligen. Roligt att ta sig ur den ibland lite enformiga styrketraningen ocksa. Jag kan rekommndera samtliga par att prova detta tillsammans, nasta som lite terapi faktiskt. Sa roligt vi hade, skojade och skrattade som aldrig forr. Cindy var snall att ta barnen da barnpassningen var stangd. Noah busade jarnet med Caden och Dilly hade skott sig mycket bra. Nar vi kom hem satt Noah och korde i Cadens elektriska bil och jaklar i havet sa skoj han hade. Matt fick springa och ropa at honom att bromsa eller inte kora ut i vagen. Annars blev det ett skont pass pa gymmet har igar och nu kanner jag mig taggad till tusen. Har kickstartat LCHFen igen och langtar efter en tajt, snygg och halsosam Josse igen. Nu jaklar...kanner att 2012 kommer bli ett underbart ar pa manga satt. Nu ropar liten froken pa mig och det ar dags for lite lurre tror jag bestamt. Njut dagen mina vanner 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tuffingen Josse som gillar träning och till och med detta.

du är fantastisk

kram

2012-01-19 @ 07:35:20
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Har börjat gymma lite men längre än så har jag inte kommit.. LCHF låter som en utmaning men vet inte om jag vågar mig på det..

2012-01-19 @ 12:15:51
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Hubby

I kicked your butt last weekend and I'm gonna kick it again this weekend. Get some rest, your gonna need it!

2012-01-19 @ 19:48:58
Postat av: Liw- tävling på bloggen

Squash kan ju vara det roligaste! Hoppas du slår karln snart :-)



Kul att du är med och tävlar, lycka till!



kram

2012-01-23 @ 20:21:15
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0