Whole Living


Ar inne pa en renlevnads-period i mitt liv just nu. Tankte kora en detox och rensa kroppen fran "all skit" man stoppar i den. Bara for att man kor LCHF behover det inte betyda biff och kotlett vareviga dag. Tankte kora mer levande foda en stund for att testa och se hur man mar. Idag blev den en himmla god sparris soppa gjord pa en massa goda, sproda, farska sparrisar. Mumma, mumma sa gott. Min kropp ar mitt tempel och jag ska numera se till att behandla den med respekt. Man har bara en kropp och man ska se till att den haller lange lange.


Inte ett moln sa langt ogat kan na. Idag ar jag tacksam for den blaa himmelen och for mina alskade barn som busar och leker just i denna skrivandets stund. Jag ar glad for halsan och for att min lilla solstrale till dotter ar battre idag. Jag ar tacksam for nystarten och for att man nar som helst har makten i sina hander att borja om, klavla upp armarna, spotta i navarna och vara stolt for den man ar, kroppen man fatt. Precis min kropp ar min. Jag ar glad att min kropp gett mig 2 underbara barn som ger min dag mening. Jag kanner mig starkare an jag gjort pa lange. Men nu ska den bli stark innifran och ut.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

U go girl!

Ibland känner man bara för att lägga om sina vanor, som om kroppen ber om det. Kämpa på bara och lyssna på din inre röst. Kram

2012-02-22 @ 18:34:40
Postat av: Ida

God soppan såg ut!!!;)

2012-02-22 @ 22:35:59
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Susanne

härlig soppa och det är så sant att man måste renas inifrån med

kramar

2012-02-23 @ 18:24:38
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0