Datenight


Barnen lamnade vi hemma hos farmor Jolene och kusin Ashlyn, sen bar det av pa datenight for dessa 2 paron.

Det var fler an vi som skulle fira Alla hjartans dag denna helg och vi tog en Margerita...eller tva...i baren medans vi vantade pa vart bord.


Sen en laskande god Mojito och Jossan madde som en prinssessa. Kom pa att vi inte varit pa date sedan lillan foddes och bestamde oss for att andra denna otrend.

At kvallens aptitretare i baren och jaklar sa gott det var. Southwestern eggrolls.

Dessa 2 kakmonster delade pa en himmelsk brownie sunday och chochoholic som jag ar sa hamnade jag i chokladhimmelen dar, de hela 2 minutrarna det tog innan det underbara var puts vack. Kvallen avslutades pa gallerian dar vi strosade bland nagra boutiques innan vi styrde kosan hemmat. En helt underbar kvall helt i karlekens tecken. Jaklar i havet sa trevligt vi hade :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad mysigt med kärleksdate.

Man behöver det som småbarnsföräldrar med två små kids hemma.

Jag blir riktigt hundrig och törstig när jag ser maten och alla goda drinkar.

kramisar

2012-02-19 @ 20:37:13
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Finaste paret(L) O desserten såg ju inte helt dum ut ju, den får vi käla i maj:)))):D

2012-02-20 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0