Skont pass pa gymmet...


Sa har sag det ut i morse innan jag kom ivag pa den inplannerade spinningen med Cindy. Megasuperduper skont var det att spinna loss. Har inte kort det pa manga ar for jag tycker egentligen att det ar ganska trakigt. Men idag blev jag glatt overaskad. Synd bara att Dilly saknade sin mammas trygga famn redan efter 45 minuter idag. Annars har jag redan fatt ett damp-anfall pa Noah som bestammde sig for att sringa bort fran mig nar vi skulle lamna gymmet idag. Sprang sakert flera hundra meter efter en garvandes och supersnabb skitunge, allt medans lillan hoppade i min famn som en trasdocka. Snacka om att reta gallfebern ur sin redan nervsvaga morsa! Efter en omelet till lurre har jag nu fatt sitta och soka jobb i saker 3 timmars tid. Fatta sa trygt detta ar, maste vara varldens trakigaste grej att fylla i applikationer och skicka in papper...blablablaaaaa! Jag trodde det bara skulle vara att "fa" ett jobb snabbt och latt, men ki fick jag. Gaaaaah...bitterfittan Josse checkar ut for idag innan jag smittar av mig pa mina alltid trogna och glada lasare!

Kommentarer
Postat av: moncan

tihihiiii...va du e rolig - jag kan saja att jag fattar preciiis hur du kanner dej ibland! samma aldersskillnad pa barnen o mycket bus i benen. syn bara att numera ar det inte bara storasyster som retas...hon har aven lart lillasyster hur man gaddar ihop sej mot morsan. nu va det ju inte det jag skulle beratta...utan: guuuu va harligt du beskriver saker o ting assa - aaaaskul...jag sitter har o asgarvar :-)))))

ha det bast o lycka till med ansokningarna - tragen vinner!!!

kramar o massor fran englandet...

2012-02-08 @ 22:41:47
Postat av: Liw-

Haha, har du glada läsare? Inte jag iaf ;-)



Men du, vi kommer överleva, och sen är det dags för nästa onge att trotsa...



kram

2012-02-10 @ 13:46:34
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Susanne

Underbara ungar som leker i lådan.

mormor längtar och pussa på dem och speciellt nackarna.

ha en fin kväll käraste

kramisar

2012-02-10 @ 16:53:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Va härligt att jag lyckats inspirera.



Och va härligt ni ser ut att ha det sen. Inte alls avis på era fina soldagar. Inte alls hahaha



2012-02-10 @ 21:37:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0