Själaglad


Nagon maste ha hort mina boner for nu kommer de alla till uppfyllelse. Alskade Mamma och finaste syster Margit kommer och forgyller vara dagar har den 1:a Maj  och stannar i hela 2 veckor. Som jag vantat och hoppats pa att denna dag skulle komma och sa vips sa kommer 4 gaster pa en och samma gang. Jag ar sjalaglad minst sagt! Ni ar sa varmt valkomna alskade familjemedlemmar. Jag alskar er sa mycket och sitter redan nu och lurar pa allt skoj vi ska hitta pa. Ni vet nar man ar sa dar underbart glad att det ibland bubblar over och man bara ler precis med alla muskler i ansiktet, sa glad ar jag just nu!  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack älskade Josse med familj.

Det känns lättare att gå till jobbet nu när man vet att vi skall på långresa snart.

Imorse flög jag fullkomligen till jobbet at lätthet.

tack för välkomnandet. Det värmer helt enkelt.

kramar mamma

2012-02-27 @ 08:41:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Margit

Så kul vi kommer att ha det!

Längtar så himla mycket!

love you!

2012-02-27 @ 17:12:53
URL: http://Margitfang.devote.se
Postat av: Ida

så kul för dig sis!!!! önskar jag också kunde komma...men det går fler flyg.....;);) vänta ska du se!!!! <3<3 love u

2012-02-27 @ 18:43:54
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Carran

förstå så mycket vi längtar allihopa, vi kommer ha så roligt. Skype i veckan? jag är inloggad på kvällarna så vi kan se om vi lyckas tajma:))

2012-02-27 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0