Lego och pussel


Nya tag over here mina vanner! Tror bara att min lilla fis-unge har extremt mycket vilja och javlarannamma och det mina vanner ska man vara extremt glad for. En dag kommer just dessa egenskaper att innebara guld. Han kommer kunna flyga till manen om han sa vill. Ska anmala honom till Itsy-bitsy som betyder fotboll och basball och det kommer passa detta lilla yrvader som handen i handsken. Tills dess blir det underhallning iform av lego och pussel. Kopte ett pussel igar med 48 bitar och det satt han ihardigt och pusslade med igar och det tog oss sakert 30 minuter att slutfora, men dar satt han och tyckte det var sa roligt. Kolla bara in sa stolt han ar nar det ar klart! Han behover mycket positiv feedback, da vaxer han och exploderar av lycka. Han sager: Mamma, proud of Noah! Underbara alskade lilla Noah, sa galen som du kan gora mig men samtidigt sa otroligt stolt och glad kan du fa mig att kanna.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så otroligt duktigt gjort av Nois.

Så många bitar på så kort tid vid hans ålder är något att vara stolt över

Så härligt att Delilah blivit bättre med sina röda kinder.

kram

2012-02-04 @ 18:07:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0