Kolla in...


En stor luftballong skulle visst parkera precis utanfor vart hus i gar kvall! Noah tyckte det var sa kul och grat nar han trodde den skulle upp till himmelen igen. Nar den val var nere och borjade falla ner sa han klokt attt daddy skulle fixa den nar han kom hem fran jobbet. Det konstiga var att jag bara har om dan tankte pa forra arets "alla hjartans dag" ballong som landade har i vart grannskap och tankte att det hade varit roligt om vi fatt se en i ar ocksa, och sannerligen det fick vi. Forsta parkett dessutom! Folkmassa hopade sig och alla ville se kommersen.
Annars holl sig Tarzan pa ett forhallandevis stralande humor igar. Men bortat 17 tiden brast det for honom och han fick sig ett utbrott. Tacka vet jag nar Bart kliver over troskeln. Han tar liksom over for ett slag och jag far ett andrum. Finns det nan battre man an Bart? Tack for att du delar bordan med mig alskade man! Delilah ar solskenet sjalv. Att man kan vara sa glad ar for mig en gata! Kvalitetstid fick jag igar pa egen hand nar lillan tog sig en lang harlig tupplur pa eftermiddagen och Noah fick se pa nan film. Da satte jag pa kaffebryggaren och satte mig i skonaste fatoljen med senaste nummret av The O Magazine. Det ar Josse tid det! Annars letar jag efter inspiration igen, till att ta tag i saker och ting. Har halkat lite igen och har svart att hitta tillbaka till den gyllene medelvagen. Nar det galle en del saker har i livet... hmmm! Nu gymmet med 2 huliganer, vi far se om jag hittar det jag letar efter dar. Kanske!

Kommentarer
Postat av: Carran

Finaste huliganerna har du allt:) är ni hemma i juni, har kollat på lite billigare biljetter då:) vi kan höras i dagarna, på fbchatten kanske:) Pusskram syster

2012-02-07 @ 18:32:17
Postat av: Jenny

Guva gulliga kidzen e. Saknar er ska ni veta, puss

2012-02-07 @ 20:44:12
Postat av: Susanne

Ja det är roligt att se att er tomt är liksom under den andra ytan, eller?

Vilken härlig ballong och vad mysigt ni ser att ha det

kraaaaam

2012-02-08 @ 10:52:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

wow vilken luftballong..:) man verkligen ser vilken fin relation bart har med dilly o nono....så sött!! <3

2012-02-08 @ 20:28:49
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0