Dubbeltrubbel


Jag vet egentligen inte vart dagarna tar vagen men snabbt som attans gar det nu tycker jag. Helg allaredan! Gjorde hemmagjorda LCHF burgare till middag. Lagom tills att barnen skulle sova packade vi ner dem i vagnen och traskade ut i natten. Vara goda vanner bor nu endaste 15 minuter fran oss sa vi ville ga forbi och valkomna de till our hoods! Stannade visst lite langre an plannerat, men ack sa trevligt vi hade. En del god dricka slank ner vilket resulterade i att jag sov jag som en klubbad sal hela natten. Naja...lagom tllls lillan ville upp vid 7 var jag vaken och pigg och redo for mer trubbel. Idag nu pa morgonen hande nagot helt ovantat...Lillan tog sina forsta trippande sma steg och jag fangade det pa film. HALLLA, ungen ar inte mer an 9 manader och 21 dagar gammal. Slog brorsan med nastan 2 hela manader. Jakla unge sa go och duktig du ar och jag ar sa stolt sa stolt som jag nagonsin kan bli. Annars har hon lart sig uppna skarmdorren till tradgarden och kliver numera ut dar pa egen hand redo att ta for sig av allt livet har att ge. Noah tycker det ar skitkul! Idag vantar en dag med fotbollstraning  med uncle Matt och sakert en hel del annat skojigt. Vi far se vad dagen har att ge helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

så duktig hon är lilla Dilly.

Stolt mormor

2012-02-11 @ 18:03:14
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Så duktig!! Blir så stolt:) Noah bara växer o växer ser jag! Stor kille ju:)

2012-02-11 @ 23:19:34
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0