Ny dag


Ja, ibland hade man nastan velat...heheh! De vilda sma liven holl mig busy igar kvall minst sagt. Satt i badkaret med ungarna sakert 30 minuter i gar eftermiddag for att forsoka underhalla de en smula. Forsta lattnaden nar Bart kom innanfor dorren den kvallen. Pjuhhh! Ibland ska de bara tvunget ha samma leksak. Delilah haller pa att fa den vassa lilla horntanden i nedre kaken och var inte glad manga minuter hon. Stod och drog mig i byxbenen och ville bli buren. Inte likt henne alls. Ja, ibland hade man onskat att man hade den dar extra famnen att ta till, eller bara en liten extra hand hade varit helt ok ibland. Tur att jag hade endorfiner fran dagen gympass som holl mig lite mer levande an dod. BTW, blev nytt PB pa 4 km lop pa 21,5 minuter. Trumpinnar till ben alltsa. Gymmet ar lite av en fristad for mig. En timme, ibland snarare 2, dar jag kan fa lite andrum att fa tanka fritt. Inte alltid latt med 2 sma kottar som tycker att jag kan aggera klatterstallning typ hela tiden. Men idag ar det en ny dag och Noah ska till skolan nagra timmar. Hade behovt fler timmar for att verkligen fa utlopp for all sin energi. Men man far vara glad for det lilla helt enkelt. Idag ska vi hanga ute for en gangs skull. Temperaturen skulle sjuka ner mot 35 grader idag sa da far vi passa pa att leka pa lekplatsen nar man inte smalter till en liten ynklig svettpol. Ok, nu ska jag kavla upp armarna och ta tag i dagen. Den kommer bli bra, det far jag helt enkelt se till.  


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag förstår att du behöver lite paus och avkoppling och det är ju alldeles utmärkt att du kan träna och samtidigt få lite egen tid.

all kärlek till dig från mamma

2012-08-22 @ 21:06:01
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0