Downward dog


Jag skulle egentligen pluggat igar nar lillan tog sin eftermiddagslur, men icke! Tror ni att jag bara kan lata mitt nyinkopta tyg och sidenband bara ligga dar i pasen och samla damm? Nopp! Inte hemma hos mig i alla fall. Jag borjade helt sonika att sy lite...bara lite tankte jag! Men ibland vill liksom inte symaskinen samarbeta sa efter nagra omgangar med sprattaren blev det, men det hor liksom till. Vips sa flog nagra timmar obermarkt forbi. Naja, inte riktigt. Noah skulle promt sitta och titta pa titt som tatt och samlade ihop alla mina sma tygbitar som flog kors och tvars. Hahha...gullig e han allt. Men fragvis och valdigt valdigt nyfiken. Jag fick till en liten "pillowcase-dress" som det sa kallas till min lilla sockerbit.   
Eftersom hennes mor ar mer an fortjust i allt sott blev det sa klart ett tyg med cupcakes pa. Jag blev faktiskt riktigt nojd. Sarskillt nar kalaset bara gick pa ynka 5 dollar. Jag tror aven froken i fraga kande sig finfin. Gick omkring och tog sig om klanningen och twirlade lite. Finns ingen enklare klanning. Tva rektangulara bitar, med hal for armarna, fall upptill dar man kan tra igenom sitt sidenband. Kan ju goras i alla mojliga kombinationer, farger och teman. Suergulligt tycker jag, vad tycker ni? 
Godmorgon btw, eller gokvall beroende pa vart i varlden ni befinner er. Jag har borjat min dag tidigt som vanligt. Den senate tiden har jag vaknat nar Bart's alarm gar pa ca 5 pa morgonen. Skon egentid egentligen innan barnen vaknar. Dessutom maste ju uppdatera mig i sajbervarlden sa att min "popcornhjarna" far den stimulansen som den sa efterlangtar :) Jag kande mig manad runt sexsnaret att satta igang min detox-flow yoga dvd, sa det fick det bli. Noah fick kolla lite bompa men snart horde jag lillan gala pa sitt rum. Hon kom upp och fick sin mjolk. Jag yogade och hade da och da nagra sma barnfingrar pillandes pa mig. Men det gjorde faktiskt inte sa mycket. Barnen harmade mig och forsokte sig pa nagra poser de med. Downward dog ar nog deras favorit! 30 minuter twist och flow, stretchande och en rejal pulshojare, rokelse och jag kanner mig mer an redo att borja dagen. Blir gymmet snart efter min grona smoothie frukost. Bart fixade vara smoothies redan igar kvall och denna gang blev det med bland annat fankal, nomnom! Sen ska barnen fa leka med kusin Caden i poolen och leka av sig en smula. Jag ska sjalv passa pa att jobba pa brannan. Wow, kag kanner att detta kommer bli en underbar dag. Trots att barnen kivat lite alla redan sa tror jag att de bara behover lite mat i magen. Sjalv har jag lagt boner i blot och ska fixa till nagra fina, frasha veggo-biffar till middag. Nu drar vi alldeles starx till gymmet. Njut av livet, alltid! Det gor vi! Namaste

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken söt klänning på en sådan söt prinsessa.

så underbart du skriver och jag känner energierna ända hit till Smöris.

tack för allt fint du delar med dig av till oss

kram mor in sweden

2012-08-15 @ 19:12:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: margit

Så fin klänning och du är så duktig josse!!!

Delilah är verkligen så himla söt!

2012-08-17 @ 11:43:24
Postat av: Ida Petterson

vilken fin klänning Jossan!! du är så himla duktig och vilken söt tjej!! så enkelt du får det att låta :) <3<3 vill så gärna komma till er efter allt alla berättar om hur underbart det är....ska försöka starta ett sparkonto för en USA-resa!!! :D:D



hälsa alla <3

2012-08-17 @ 17:52:18
Postat av: Anonym

Hej sis!

Sockersöta Dilly i sin fina klänning. Du kanske ska starta en sygrupp för mammorna i området. Du är ju så duktig kära syster. Älskar dej, puss

2012-08-19 @ 11:40:19
Postat av: Anonym

Det var från mej men namnet föll visst bort...

2012-08-19 @ 11:41:03
Postat av: Jenny

Jenny alltså...konstigt att namnet inte kommer med...hehe

2012-08-19 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0