Tradgardshang


Kopte en "shepard's hook" igar sa att vi kan skada vara sma kollibrir lite battre. Fina Petunior fick ocksa folja med hem och smyckar nu varan myllrande tradgard. En alldeles ny dag star framfor oss, en Sondag som ska fyllas med en massa harligheter. Blir tradgardshang for hela slanten tror jag bestamt. Hogst upp pa min onskelista till tradgarden ar en harlig hammock. Snacka om att jag skulle kunna sitta i den typ hela dan om jag finge.

Delilah ar ute med mig hon och far vadra rumpan lite. Bart och Noah haller pa att satta upp gardiner i Noahs rum. Vi har fyllt vatten i poolen, men lillan tvekar an sa lange. Kanske nar brorsan hennes plumsar ner i plurret att hon overtalas att joina honom. 

Aven de andra sma faglarna har fatt sig lite lyx i var tradgard. Ett fint litet fagelhus fullt med fron hanger i ett av traden. Samma trad som min lilla fagelmamma sitter och ruvar pa agg faktiskt. Kolla bara in hur fint hon sitter dar inne bland loven, om du tittar noga noga. Gar ut och snackar med henne da och da faktiskt!
Det ar de sma detaljerna som gor det och att man i stunden kan njuta och bara leva livet. Jag ar sa sprudalande glad  idagcoch jag hoppas att jag kan smitta av er till alla er mina gofisar.  
Pussilajnen

Kommentarer
Postat av: Carran

Så härligt ni har det i trädgården, snart joinart vi er:) fina blogginlägg gör du SIS, lika kul att läsa varje hbg. Du är så duktig o kreativ:) vi kan väl höras på Skype i veckan?:)

2012-04-16 @ 08:06:43
Postat av: maria frithiofsson

supper mysigt.. är riktigt avvensjuk=))..

2012-04-16 @ 21:43:07
URL: http://mariafrithiofsson.blogspot.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så underbart att se dina bilder! Man vill liksom bara flytta in hos er!

2012-04-16 @ 23:31:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0