Morronmys


2 av mina karlekar sitter och njuter av lite gott medans de myser till bompa tatt intill varandra. Sa fort lillan var klar ville hon sa klart inte sitta dar mer utan skulle klattra som Tarzan minsann. Maste saga att Noah har borjat bli battre, stor helt plotsligt och inte alls sa trotsig som 2 ars aldern inneburit. Men det ar ju inte konstigt egentligen da pagen snart blir 3 ar. Han vill vaxa snabbt och bli lika stor som daddy sager han nu fler ganger om dan. Nar han atit upp sin mat kommer det: I'm growing mamma! medans han tittat pa handerna och benen. 
Jag korde ett skont pass pa gymmet igar och det kandes skont att vara "pa banan" igen. Forra veckan blev det bara 2 ynka pass och en hel del fusk med maten ocksa. Men nu sa ar jag tillbaka igen, starkare och mer motiverad an nansin. 5 km lop...kaboom! Styrka pa det och jag kande mig som den friska flakt jag vill va. Barnen ar pakladda och vi ska kora till Noahs skola alldeles srax. Nu ska bara den har morsan fa tummarna loss och mala fejan lite sa att man ser ut som folk igen. PS: 3 veckor exakt tills tjejorna fran Schweeden kommer. Som vi langtar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj vad tiden går snabbt och snart så är det dags och vi ses snart igen.

Ser fram emot det så det inte är sant.

kramar om er gör mormor och mamma

2012-04-10 @ 19:52:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: carran

Snart får vi har morrnonys med er, som vi längtar, skype ikväll?Jag e inloggad:D

2012-04-11 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0