Karlek...


Jag bjuder pa nagra harliga bilder fran varan paskhelg som var helt ljuvlig. Farfar Mike och hans fru Beth gomde en hel massa paskagg och andra roligheter for alla deras barnbarn att hitta. Ohh sicken harlig syn att se alla barn, stora som sma och till och med lillan hittade nagra agg hon med minsann. Noah tyckte det var roligast att blasa bubblor och brottas med alla killar. Familjen Owens minsting Cannon, borjar verkligen gilla mig tror jag. Han ar sa otroligt goo och eftersom han ar deras nr 5 i barnaskaran ar det latt att man glommer bort honom litegrann. Jag forsoker verkligen lyfta fram denna lilla gosse, som verkligen har en plats i mitt hjarta.
Efterat blev det en massa kak i form av kalkon, skinka och en hel del annat gott. Min potatisgratang blev en hit, bland de som vagade!? smaka. Vips sa var den paskhelgen over och vardagen har igen. Men mysigt var det, sa lange det varade!
Idag ar det onsdag och vi har hunnit med ett pass pa mitt favorithak. Blev rekordsnabb lopning med 4 km under 22 minuter. Dock korde jag 2 omgangar a 2 km med en massa skrotlyft emellan. Sa jakla skont att jag fasen flog ut fran gymmet pa typ rosa moln eller natt. Har lite myrkrypningar nu i efterhand i benen, vilket inte ar konstigt sa som jag kuta :) Sen fick Noah och Delilah rasta sig pa lekplatsen med sin kusin Caden, men efter ca 45 minuter jagande av liten tarzan-flicka och plocka ut sand och diverse artiklar ur hennes mun, fick det vara nog. Nu chill for hela slanten. Take it easy alla gullungar dar ute!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilka underbara bilder!

2012-04-12 @ 09:53:24
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: s

Vad mysigt ni har det och så mycket mys vi skall ha förmånen att komma till

kram mamma

2012-04-12 @ 19:09:55
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0