Happy momma...


Nu ar det sa har mina vanner, jag har inte haft natt spannade/ intressant att dela med mig av den senaste tiden. Plus, mina tankar har varit pa helt andra plan, namligen det fakto att fyra starka, fina och helt underbara kvinnor alldeles snart kommer till familjen Mendonca. Jag ar sa fran djupet av mitt hjarta glad och vill att allt ska vara fixat och klart att jag inte kunnat tanka pa nagot annat. Min vecka har i alla fall praglats av traning som vanligt och det ar sa otroligt skont att det numera aldrig behovs tvingas fram hos mig det har med motion. Barnen har skott sig finfint den har veckan och leker numera riktigt bra ihop. Delilah har borjat visa forsta tendensen till en egen vilja, kanske just darfor att tanderna hennes gjort ont. Ibland far hon sma sammanbrott helt enkelt och blir arg som ett bi om man tar natt fran henne som hon verkligen inte vill. Hennes personlighet lyser igenom mer och mer och hon borjar bli en alldeles gen individ. Noah verkligen alskar sin preschool och nu langtar han till summercamp som innebar 7 veckors skoj. Han har utvecklats nagot koppiost den senaste tiden och bara till det positiva. Han ar sa redig pa nagot satt. Nu ar det lordag och vi har en alldeles ny, farks dag framfor oss. Min grasmatta ar nyfrisserad och fin. En harlig kansla infinner sig i varenda cell i min kropp. Vi har en massa att fixa, dona och pyssla med nu infor vart besok fran Sverige snart kommer hit. Multippla pussar och kramar sander jag era vagna. LOVE fran en valdigt glad Josse

Bjuder pa en av mina favoritlatar for tillfallet. Blir sa glad och vill bara dansa loss. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så spännande och roligt och vi är så förväntansfulla

kramar från mamma

2012-04-29 @ 08:27:30
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ring är du snäll!!!!!!!!

2012-04-29 @ 16:41:48
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

världens sötaste Dilly!!! <3 och hennes mamma med ;)

2012-04-30 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0