Bokmal...



...har vi nog fatt i var lilla parla. Hon har hittat bockerna sjalv bara nu de senaste dagarna och jag har sett henne sitta dar och faktiskt bladdra och titta forundrat pa bilderna. Jag borjar lara henne hur djuren later och hon tittar kansigt pa sin tokiga morsa och ler med hela ansiktet. 

Noah hjalper sin mamma med plankorna, gor de liiite mer utmanande. Prova sjalv med 17,5 kilo extra pa ryggen, svider gott i coren :))))

Har sitter min lilla familj och myser. Sa gott det kanns i hajrtegropen att ha dessa hjartegryn i mitt liv.
Delilah blommar varje dag ut mer och mer till den egna lilla blomma hon ar. Hennes personlighet blir starkare for varje dag och hon ar en riktig liten arta. Jag fattar inte att hon funnits har hos oss ett helt ar alldeles snart. Mitt hjarta varker av stolthet och karleken jag kanner i mitt hjarta valler over precis varje dag. Alskade lilla skrutt, att en san liten flicka kan ha ett sa stort uppdrag har i livet och faktiskt lyfta sin egen mamma pa sina axlar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så söt hon är lilla Dilly Dilly Dejan.

Roligt att hon gillar böcker. Hon har och brås på,

love you

kram mamma och mormor

2012-04-06 @ 19:42:10
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0