Frallor i all ara...


...men ge mig kott sa blir jag go o gla! 3 veckor utan kolhydrater och absolut inget socker har slinkit ner. Pa helgerna blir det en san har riktig harlig frukost med bacon och kottiga sma kalkonkorvar, lite scrambled egg far ocksa plats. Annars brukar jag gora en harligt barig smoothie med creme fraiche och mjolk. Kanner att maste fa i sig lite antioxidanter iform av levande foda ibland ocksa. Det basta ar att sug pa sott inte existerar och jag kanner mig levande an aldrig forr. Jag borjar dagen med fiskleverkapslar och en ekologisk multivitamin. Kanner mig ren och frash pa nagot satt.
   
Just nu i skrivandes stund, morgon mys i soffan pa hog niva. Plannerar pa att aka pa lite utflykt med familjen idag. Kul att hitta pa nagot ute i det fria. Vi far trotsa hettan och packa ner en massa gott att ata/ dricka i en picnic-korg. Exakt vad och vart det bar han far vi helt enkelt se. Nu ska jag joina mina sma guldklimpar i lite mys innan ogonblicket forsvinner. Delilah har varit lite grinig och ledsen de senate dagarna, velat amma stup i kvarten och vaknat typ 3 ganger i natt. Vet inte vad det ar som spokar med henne, kanske tander, kanske tillvaxtperiod? Alltid ar det nagot man gar och grubblar pa som mamma! Ha en alldeles fortrafflig dag mina vanner for det ska namligen jag ha. Mys star som sagt pa agendan!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härlig lchf frukost och gott ser det ut också.

Sötaste Nois och Dilly och mormor längtar så.

ha en fin familjedag och snart är det natt hemma hos oss

kram mamma

2011-10-02 @ 21:42:54
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0