Syskrin


Sa kopte jag antligen detta fina syskrin som jag spanat in sakert ett ar nu. Inte sa vanskligt dyrt pa 20 dollar men natt som jag helt enkelt inte unnat mig. Men nu nar tomten (Bart) fragade vad denna frun ville ha i ar sa slog jag slag i saken. Hem foljde aven hogen med tyg som ligger vid sidan om. Det kommer bli en kjol fran boken jag kopte har sist. Lite brokig och galen men ack sa grann kommer den bli, precis som lilla Josse sjalv.
Barnen sitter och busar just i denna stund tillsammans men vantar pa att fa komma ut pa lite aventyr. Tror jag drar till gymmet idag minsann. Bart e tillbaka pa jobbet efter en skon men supersnabb langhelg tillsammans. Noah har varit helt utan bloja nu i 3 dagar, forutom pa natten da sa klart, och an sa lange har det endast kommit nagra droppar i kalsongerna innan han hunnit dra av de i tid. Sa stolta vi ar over var kille som inte riktigt ar 2,5 ar gammal annu. 

Bart och Dilly ar sa sota ihop och som vanligt smalter mitt lilla mamma hjarta av blotta synen av dessa tva tillsammans.

Bissing 5 och 6 tittade ut nu i helgen och ganska rejalt innan jag anns upptackte de. Men lika glad och snall ar lillasyster anda. Nu ska jag hoppa i gymkladerna innan jag angrar mig. Ha det gott mina vanner!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till tand 5 och 6 och till ditt fina syskrin. Du har ju mormors fina skrin här hemma med.

varma kramar mamma

2011-11-28 @ 20:03:28
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: moncan

jattefint syskrin!!! superkul att du lagger in sa mycket foton :-)))

goa barn...alskar att se foton pa dom o se dom vaxa upp...

2011-11-29 @ 18:26:45
Postat av: Sanna

Vilket härligt syskrin. Synd att det är så svårt att hitta ett fint och prisvärt i Sverige! Har hittat ett för 2000:-

2011-12-20 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0