Stelt med skont


Eftersom jag tranade 5 styrkepass pa gymmet forra veckan tyckte jag att jag behovde lite omvaxling. Sa det blev ut och promminixa med bada barnen en runda. 10 km blev det! Med 2 sma sovandes skonheter och bra med musik i lurarna var det inga konstigheter. Flog fram emellanat kandes det som. Stannade pa affaren och kopte farska hallon, vatten och en traningstidning. Nar barnen vaknade hade jag gatt mer an halvvags. Noah och jag delade pa hallonen och sedan var det dags att stracka pa benen pa en lekplats. Lillan vill knappast sitta i famnen medans Noah leker sa hon forsokte spralla sig loss och ner precis hela tiden. Det drojer nog inte lange innan hon leker och klattrar i stallningarna hon med. Kandes gott i benen nar vi val var hemma men idag ar jag stel som en pinne. Far sticka ivag till gymmet for att mjuka upp mig lite tror jag allt :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Underbara Josse och underbara ungar med mormors hallon dessutom

varma kramar

2011-11-15 @ 21:22:11
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0