Softar


Iagr nar jag stod och stekte kottbullar och lyssnade pa julmusik sa hade jag lillan precis bredvid mig i koket. Helt plotsligt, en sekund senare, ar hon borta! Jag och Bart irrar runt och letar efter henne. Vart ar ungen? Jo, vi hittar henne efter ett tag sittande pa golvet i Noahs garderob som stod oppen. Dagen innan dess har jag satt henne i vart andra rum med en massa leksaker och jag gar ut i koket for lite pyssel av nagot slag. Gar in och tittar till'na men da har ungen krypit in till Noahs rum och star dar och balanserar mot Noahs sang. Tok-fia!
Barts pappa kom forbi i fredags nar jag var pa gymmet och hade med sig en overaskning till barnen. Lite gottis och sma leksaker da det ju varit Halloween. Mitt hjarta varkte for denna gest. Att han tagit sig ut hit for att overaska oss och sa var vi ju inte anns hemma. Vilken farfar! Var ute och shoppade en del igar, utan man och barn i slaptag for en gangs skull. Skulle kopa ett nytt Yankee Candle nu nar det snart ar jueltider. Rakade visst komma hem med 4 istallet. Hade en himmla bra deal, kopte 2 och fick 2 pa kopet. Juldofterna var helt underbara: North Pole och Christmas Garland. Sen blev det Island Spa och Fluffy Towels. Jag bara alskar dogtljus! Sa jag fick alltsa 4 stora ljus for ca 300 SEK. Deal eller vad? Sen blev det julklader till barnen da vi nu snart ska fota de infor arets julkort. Blev lite annat smatt och gott ocksa. Gott att bara fa softa runt sjalv bland alla affarer. Idag ska vi softa lite hela familjen och nog mest ta det lugnt. Njut er sondag mina vanner

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken fin farfar.

Massor med kärlek till honom.

Jag kan inte fatta Dilly blivit så stor att hon snurrar rundor i ert hus

varma kramar Mamma

2011-11-06 @ 21:00:14
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0