King size quilt completed


Jaha, da var det alltsa klart. Kikade tillbaks i arkivet och sag att detta projekt paborjades i Juli. Men sjalva syandet borjade jag ju inte forranns symaskinen kom hit i September. Manga ganger har jag forbannat mig sjalv over alla miljoner sma lappar och tanken om att aldrig gora om detta projekt har dykt upp i skallen mer an en gang. Men sa har nar allt ar pa plats sa kanner jag mig valdigt nojd maste jag saga. Blir helt klart att paborja nasta lapptacke asap, barnen ska fa varsitt harnast. Nu ska jag skicka upp det till grandpa Rich som far sy stygnen uppe pa. Kommer bli kalas nar det ar klart.  

Kommentarer
Postat av: Susanne

underbart kreativa Jossestumpan

vad fint det är och vilket jobb

grattis finaste Josse

varma kramar

2011-11-24 @ 21:20:53
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0