Kusinvitamin


I fredags korde jag och barnen in till Phoeninx for att traffa Bart utanfor US Airways dar han jobbar. Vi korde till Chipotle, supergod mexmat, for lite lunch och chill tillsammans. Det var packat till max men vad gor val det nar man ar tillsammans med de basta som finns. Jag korde en klassisk borrito med steak, ris, svarta bonor, pico de gallo och annat gott. Jag verkligen alskar det stallet. Barnen skotte sig fint och charmade som vanligt varenda en. Jo, det ar klart att Noah blev lite uttrakad efter en stund men Lillan var duktig som vanligt. Ar hon bara matt och utvilad sa ar hon en parla. Har pa bilden sitter hon i skuggan i sin bilbarnstol medans jag och Noah badar en het dag i oknen efter besoket hos Bart. Hon ar rosig i ansiktet trots att hon sitter i skuggan. Men i 47 grader ar det svart att vara annat an varm. Men hon verkade ha det gott vilket fall.

Dilly har sin fina fjarde Juli klanning pa sig och jag kan verkligen intyga er om att hon fick manga komplimanger tosabiten.

Min underbara man, snall som han ar, ringde sin storasyster i fredags och bad henne ta med sig sina 2 av 5 ungar hem till oss for att sova over. Klart och gjort, vid 17 tiden kom de over och det blev liv i luckan kan jag lova. Ashlyn 9 och Hadley 5, alltsa Noahs kusiner, ar sa himmla underbara och fulla av liv och gladje. Jag skulle kunna leva i detta sorl varenda dag i mitt liv. Jag alskar verkligen liv och rorelse runt mig. Kolla bara in sa sota de ar. De alskar Dilly och hjalpte mig mer an garna valja dagens outfit at henne. Efter en stund bad de mig byta klader eller rosett i haret bara sa att de fick se sa sot hon ar. De bara jublade for varje gang. Lilla Hadley var fascinerad av min mobil-kamera och tog typ 100 bilder pa lillan. Dessa 2 systrar ar verkligen flick flickor.

Har posar vi tjejer framfor kameran.

Ja som ni ser sa var det full rulle hela kvallen. Noah alskar sina kusiner kan jag saga. Han vill gora precis allt de sager och ber honom gora. Bart far har aggera hast och gor det mer an garna kan jag meddela. Tjererna at flingor och mjolk till frukost vilket gjorde att Noah at en skal han med, nagot som ar valdigt sallan skadat her hemma.

Kolla in dessa godingar, Bart's chocolate chip cookies. Mumma, mumma sager jag bara. Ni som har haft turen att smaka de vet hur otroligt goda de ar. Men ack sa syndiga. Oh well, vad gor det om hundra ar?

Kan bara meddela att mina oron hade typ sar efter denna kvall med Noahs kusin-vitaminer har hemma. Som de snackar alltsa. Jag ar en snackare kan jag saga, men dessa tjejer tillsammans var minst sagt snackigt. Men de ar sa goa att det verkligen inte gor nagot. Om ni tittar pa bilden kan ni se att Noah slanger sig av hasten, han gjorde det hela tiden. Busiga unge! Han hade det sa roligt med sina kusiner. Maste hanga med de mer.

Efter alla dessa kakor far vi val ta igen det hela med en stund pa gymmet! Jag kanner verkligen behovet av att trana igen. Sa underbart frigorande. 5 KM lop pa typ 30 minuter och 60 min styrketraning pa det gor sitt kan jag meddela. Fy fabian sa glad jag ar nu, i precis i varenda cell i min kropp. Imorgon firar vi 4:de Juli hemma hos Barts pappa och sedan familjen Owens. Det blir lite fyrverkerier pa det ocksa och gooood mat. Ha det underbart mina foljare, for det ska namligen jag! 

Kommentarer
Postat av: susanne

o vad jag älskar Noah och Dilly! Saknar dem så hjärtat värker!

De är så söta och Dillys outfits är så bedårande att jag saknar ord.

Härligt med många barn i huset och oj oj vad frun är duktig på gymmet med

kram mamma

2011-07-04 @ 17:59:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Älskade fina familj!

Va du e duktig som springer 5 km, va på gymmet idag o sprang 2 km eftersom jag visste att du klarade det, nu har du ökat till 5 o då måste jag hänga på. Kan du så kan jag...kämpa på! Lov u

2011-07-04 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0