Famnen full med barn


Fin surfbrada som fortfarande vantar pa att komma upp pa nagot bra stalle. Har alla hawaiianska oar pa som ni kan se.

Underbara lillan med fin dress pa. Vanta ni till brollopet sa kommer ni bara smalla av att se natt sa sott :)

Sitter har nu denna Lordagskvall med hela famnen full med underbara ungar! Noah vill att jag ska lasa hans bok 100 ganger om och lillan bara sitter och myser med sin mamma. Vaknade kl 10:30 imorse da Noah trippade in. Vi blev sa klart lite chockade att vi fatt sova sa lange men trots detta var jag en zombie innan jag riktigt vaknade till. Ar nog fortfarande lite off tror jag. Annars har vi fyndat riktigt bra idag ska jag saga. En kostym till Milo blev det for 50 dollar, lite klader till Lillan fick vi nasta gratis och lite annat smatt och gott blev det. Affaren vi gick till hade en bra deal da du handlar for 25 dollar far du 10 dollars rabatt sa vi var i himmelriket bland bra dealer. Sen kom Bart kompis fran baseball tiden hemma i Sverige pa besok. Vi kakde hamburgare med en massa goda tillbehor. Kul att hora vad han pysslat med och sjalvklart hade han lite skvaller att dela med sig av. Me like! Dagen har gatt i ett kanns de som. Trevligast av allt var att skypa med storasyrran. Hon vill att jag ska halla tal pa brollopet sa blir det till att knapa ihop natt trevligt tal nu ocksa. Naja, det fixar jag! Maste bara beratta vad lillan borjat med sen nagra dagar tillbaka: fnittra hogt och glatt nar hon ar glad at nagot roligt man gor. Ar sa underbart att hora och som vanligt smalter man. Blev forresten varldens sotatste klanning for lillan till brollopet idag och sota sma tugskor till. Allt ska matcha en skonhet vet ni val. Nej horni, nu ska jag ga och smaka pa Bart cookies innan han smaller de allihop. Han ar cookie-mostret i varan familj.  

Kommentarer
Postat av: susanne

Oj oj vad lillan har växt. Det är helt ofattbart att några månader kan förändra en liten tös så mycket.

Det skall bli så roligt och spännande att få rå om er här igen och njuta av de underbara små barnen.

Hoppas att resan hem går smärtfritt och att allt flyter på helt ok.

varma kramissar från momo och mamma

2011-08-01 @ 09:47:11
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0