Borta bra...


...men det ar sa jakla skont att fa sova i sin egna sang. Vilken upplevelse och vilken tur jag har att ha en san underbar man att dela allt detta med. Sant bra teamwork! Ar sa glad att ha gjort denna resa, och vilken resa sen. Sa manga minnen vi skapat tillsammans. En massa foton har jag precis gatt igenom och de far mig alla att le stort. Men visst gor det ont i sjalen att behova lamna detta paradis. Men allting har en ande och snart snart ar det dags for mig och barnen att resa osterut, Sweden here we come. Langtar efter min underbara familj och ser fram emot att visa upp mina fina fina ungar. Tror de kommer smalta, som jag sjalv gor minst en gang om dagen nar jag sitter och tittar pa mina fina barn och inser hur jakligt lyckligt lottad jag ar att jag far vara deras mamma. Flygningen har verkligen varit smartfri och bada tva har varit sa duktiga. Inga problem alls. Sverige-resan kommer bli lite tuffare da jag kommer flyga sjalv, men det loser sig som min min gamle far alltid sa. Njut nu av alla dessa fina bilder pa de sista dagarna borta i paradiset. Sitter redan nu och klurar pa nar nasta resa dit kommer att ske. Snart, snart for jag har Maui-abstinens.
Har forresten brant mig lite, men brun som en pepparkaka som vanligt. Kanske att jag kommer fjalla lite for igar blev det ganska mycket sol. Men sa jakla gott for sjalen, solen alltsa!

Kommentarer
Postat av: Ida

världens finaste familj!! <3333



Kramar från idisssssssss

2011-07-29 @ 18:17:09
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Underbara fina familj som en alldeles perfekt paradisiskt fin resa.

Vad kan man mer begära!!??

Välkommen hem till Sverige

kram mamma och momo

Smoothien väntar på nono

2011-07-29 @ 21:00:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0