Tenta


Sa har kanner jag mig nu kan jag saga. Har en massa saker som snurrar runt i skallen och kanner mig mest som jello i hela kroppen. Idag skriver jag upp for andra gangen mitt sjukskoterske prov over here sa att jag antligen kan fa min legitimation har borta. Jag ska matas med multipla choice questions och kan om jag har "otur" fa sitta i hela 6 timmar. Huavaligen sa nervos jag ar. Jag brukar inte vara sa har kanslig men nu har jag ont i magen och darrar pa fingrarna kan jag saga. Hade det inte varit for att jag betalar ca 2500 kr for att skriva upp sa hade det inte varit nagon baggis for tentor har man ju skrivit manga ganger i sitt liv. Farmor Jolene ska passa Noah at mig och jag har skrivit en lista pa hans sma rutiner. De ska tydligen ga ut med vagnen pa prommis i solskenet. Hoppas att hon hinner ifatt honom om han far for sig att kuta ifran henne...man vet aldrig med busungen med myror i brallan. Nej nu ska jag ga och titta i mina bocker en sista gang....eller kanske inte for jag tror inte jag kan mata hjarnan mer nu! Wish  me luck sa uppdaterar jag nar jag ar klar!

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Åh vännen, MASSSOR AV LYCKOSPARKAR!!! Kör så det ryker och keep me updated! Kramellikram!

2011-02-28 @ 19:37:45
Postat av: Jenny

Hur gick det? puss

2011-02-28 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0