Love is in the air...

"http://www.youtube.com/embed/b8i-cdjCL48?rel=0" Klicka pa lanken for lite skon karleksmusik till denna lsning. 


Bokstavlig talat sa ar det en massa karlek i luften sa har ars! Noah och jag sag sakert 4 luftballonger svava i luften pa alla hjartans dags kvallen. Vi lyckades fanga en landning har pa bild. Noah var sa glad och skuttade helt lyrsikt omkring for det stora han sag. Som ni ser ar det en del andra som tycker detta var spannade.  

Efter en harligt frasch kycklingsallad lyxade vi till det med glass fran Cold Stone creamery. For er som inte vet vad det ar innebar det ruskigt god glass som de blandar framfor ogonon pa dig pa en "kall sten" och blandar i precis det som behagar i. Jag tog cheese cake med farska jordgubbar och blabar och bart tog Peanubutter cup sa klart. Som ni ser har Noah snott mammas glass men som tur var fick jag smaka nagra skedar.
Jag och Noah akte till affaren for lite alla hjartans presenter at pappsen. Det var fler an jag som hade samma tanke. De hade slagit upp varsta stora taltet utanfor matbutiken och proppat den till bredden med ballonger, choklad, blommor och kort och stallet var packat med en massa karelkskranka manniskor. Eftersom Noah alskar ballonger sa fick det bli en san till pappa. Just denna ballong spelar musik, namligen "How sweet it is to be loved by you" med Marvin Gaye. Sen blev det ett fint kort med en lite karleksforklaring och dessutom lite choklad. Det ni! Inte illa pinkat va?
 
Kolla in vad jag fick av min underbara karl! J'adore parfymen av Christian Dior. Som jag velat ha den parfymen. Den ar sa himmlans frasch men samtidigt sa kvinnlig och verkligen lacker. Jag kan verkligen saga att mitt hjarta varker av karlek till min man. Han ar fortfarande den som far mig knasvag och helt galet lycklig. Jag blir glad i varenda cell nar jag tanker pa alla fina ar vi har framfor oss. Varenda dag med Bart ar en gava. Han ar min battre halft, den som far mig att bli den basta jag kan bli. Tack Bart for att du gett mig den mest underbara och levnadsglada sonen och snart dottern. En battre pappa ar svart att hitta! Natt bra maste jag ha gjort i mitt liv, for lite tur har jag haft att fatt traffat Bart.  Puss pa er mina karlekskranka foljare. Glomm ej bort den vardagliga karleken. Har hemma hos oss ar det alla hjartans dag var eviga dag!

Kommentarer
Postat av: susanne

Det var mycket kärlek i det här inlägget vill jag lova-

Härligt att ni alltid har alla hjärtans dag och att ni uppskattar varandra och er lilla familj

kram mamma

2011-02-16 @ 19:34:35
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

Den godaste parfymen ever alltså:)vad mysigt ni har det, ses snart:):)kramar från mig

2011-02-16 @ 20:00:26
Postat av: Ida

åhh så himla glad av att följa din blogg sis! :) massa kärlek till er på andra sidan jordklotet! <3

2011-02-16 @ 22:21:44
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0