Lillan-nytt!

Var hos Dr Guzman for en sista gang over here. Allt ar finfint med lillan dar inne och morsan fick aven hon en OK stampel i rumpan. SF matt 30 cm vilket ar precis dar det ska sa har i vecka 31. Bus-loppans lilla hjarta galloperade sa fint i 140 s/ min. Det var en riktigt lattnad att fa hora det denna gang da jag varit lite nojig och inte kannt henna boka rundor dar inne lika mycket den senaste tiden. Men som sagt fick jag mig en bekraftelse nar jag horde hennes pigga lilla hjarta ticka pa som det skulle. Givetvis kanner jag henne, men jag antar att det borjar bli ont om plats helt enkelt. Plus ca 6 kg sedan plusset ocksa, konstigt att det kan vara sa lite egentligen nar det slinker ner en och annan godsak da och da. Hade sakerligen gatt upp det dubbla med Noah vid samma tidpunkt. Denna gang har jag dock craving for frukt och bar i massor. Frossar just nu i jordgubbar, meloner och nektariner! Jag antar att jag har gymmet att tacka ocksa. Vill egentligen rekommendera alla, unga som gamla, kvinnor som man och gravida som icke gravida att halla flaset igang. Man mar ju sa himmla bra!

Har bestallt en stor och rymmliga blojvaska pa natet och den lar nog komma idag eller imorgon. Den hade fatt jattebra betyg och jag ville ha en vaska med manga sma fack och mycket utrymme. Den kommer passa 2 barns behov garanterat. Snygg och lacker ar den ocksa. Bild kommer nar den anlander. Har fixat det mesta i inkop nu till resan tror jag minsann. Har en del bestallningar fran Sverige att inhandla ocksa. Bland annat Connverse skor och Yankee candles. Mamma ville aven ha en body lotion som jag ska fixa. Ar det nagon mer som onskar nagot ar det  bara att hojta for nu borjar det bli brada tider. Blir troligtvis att vi flyger pa tordag nasta vecka. Bart har kollat upp flighter och denna dag ar det manga lediga platser. Som det ser ut nu blir det JFK New York med 3,5 timmars layover och sedan raka vagen til Kpenhamn CPH. Tank om man blivit mottagen med flaggor och underbara manniskor nar man val kom fram ocksa...man far val bara dromma vidare...
Tanken har borjat sla mig mer och mer. Samtidigt som jag langtar ihjal mig efter mina underbaringar hemma i Sverige, sa kommer jag lamna halva mitt hjarta har hos Bart. Denna underbara man och pappa ar det basta som hant oss och jag kommer sakna honom kan ni tro. Kolla in bilden pa Bart och Noah, kan man bli mer stolt? Det ar inte forsta gangen Bart och jag behovt gora sa har, vi ar vana och har alltid veta om att detta ar nagot oundvikligt i vara liv. I mandags opererade Bart sina ben, har haft problem med stora smartsamma brack, men nu antligen har han fatt de fixade. Han tog ledigt halva dan i gar och vi bara umgicks och mysde hela dan. Man marker att det tar hart pa Bart, att vi snart ska skiljas at. Han ar inte mycket for tarar Bart men jag kanner av precis varenda kansla han har. Det basta ar ju i alla fall att vi snart ses igen och att vi da ska valkomna en underbar liten flicka till varden. Ja, nej nu ska jag ga och tarka mina tarar och bege mig till gymmet en svang dara. Har inte tid att sitta har och dega mer. Take care out there och njut av de som ger er mening till livet :) 

Kommentarer
Postat av: susanne

Tårar rinner och det är inte lätt. Avsked och möten består hela livet av kära Josse.

I alla fall när du kommer tillbaka är du tvåbarnsmamma och har en liten tös med dig hem.

vi ses snart

doulan Susanne tillika mamma och mormor

2011-02-24 @ 19:20:27
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: malan

Tänkte bara önska dig ett stort Lycka Till nu när det snart är dags :) Hoppas allt går galant!

2011-03-01 @ 09:08:01
URL: http://www.madicken.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Vill du köpa I.D????? Sån medium ljus....

2011-03-01 @ 10:53:37
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0