Redo


Hittade denna fina bild pa en valdigt liten liten arta. Sa fin, mini och helt farsk. Tank att hon var sa ny da fast det anda kandes som om hon alltid funnits dar i min famn. Ack sa fort det ska ga. Tiden! Vart ar pausknappen nagon? Hon har rakat pa en forkylning nu de senaste dagarna och snorar och har sig min stackars tjej. Vaknade med feber gjorde hon vid 5 imorse sa det fick bli lite alvedon for hennes del. Sen forsokte vi oss pa lite mat men nar hon ar sa tappt sa ar det svart att ata. Vid 7 stod hon och hoppade i sangen, piggare och helt klar redo att starta dagen. Jag traskade upp och lat Bart som tar det lite lugnt med att komma ivag till jobb, sova vidare. En halvtimme senare fick vid sallskap av en morgonglad Noah. Lillan var lite grinig och ville helt sitta i mammas famn. Nu hoppas jag att febern ger med sig. Kanner mig lagom stel idag efter gardagens pass pa gymmet. Kanner mig verkligen redo for lite spabehandlingar pa lordag. Yes, har bokat min "Princess for the day" som jag fick av min alskade make for nagra veckor sedan. 5 timmars behandlingar ska denna mammas bli bortskamd med. Som jag langtar. Jag har sugit pa karamellen ett tag men ar nu mer an redo att fa bli ompysslad fran topp till ta. Kommer slinga haret lite blont igen tankte jag. Kommer bli sa harligt! Hoppas ni far en underbar dag my friends. Sjalv hoppas jag pa en glad liten tjej och en samarbetsvillig kille.  


Kommentarer
Postat av: Carran

Synd om lilla gumman som e snuvig, hoppas hon kryar på sig snart. Tack fina syster för finaste julbordet o korten på de sötaste ungarna i världen, miss u! Hoppas vi ses till jul, Pusskram Carran

2011-12-01 @ 18:24:32
Postat av: Ida

vad mysigt med massa behandlingar..:D inte bara en utan flera....får tjata på robin att jag också vill ha de..:D kramis

2011-12-02 @ 15:00:22
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0