Bart och Nono goes bananas...


Idag flog det forbi en riktig storm med en massa regn och blixtrar o dunder. Eftersom det ar valdigt ovanligt med regn har sa blir var o varannan manniska har lite skogstokig nar det val hander. Kolla bara in mina killar sa tokiga de blir nar regnet oser ner. De tyckte sjalvklart att det var hur kul som helst. Jag o lillan holl oss under altantaket men mos faktiskt riktigt mycket av att se killarnas tokigheter. Det luktar riktigt gott har ocksa nar det regnar, typ som stal eller natt. Vi alla njuter av lite vatten fran skyarna.

Annars har vi kopt skor till Noah (converse) att ha pa brollopet och aven nya Levis jeans (13,99 dollar). Maste ju kopa lite klader att ha i kylan dar borta. Hor att det regnar en del sa det galler att vara forberedd. Kommer att borja forbereda oss med att packa vaskor och handbagage redan nu i dagarna da vi faktiskt kommer att resa till Sverige om mindre an 2 veckor. Kan ju knappt fatta att det redan ar dags att bege oss. Langtar som fasen att se alla och sarskillt sa langtar jag till brollopet mellan jentami o david. Man borjar kanna att det snart ar dags och att alla ar pumpade till max att fa det att bli till nagot extra sarskillt. Jag sjalv kommer ju fa jobba riktigt ordentligt da jag ar sjalv med mina 2 ungar, men forhoppningsvis sa kommer jag fa lite hjalp for annars vet jag inte hur det kommer ga. Naja, det loser sig nog. Imorgon ska jag ta Noah till frissan och trimma hans kallufs. Sen har jag en del bestallningar fran diverse manniskor att kopa innan vi reser sa det galler att fa det gjort nu sa fort som mojligt. Ja, nu ar det brada dagar som sagt. Pussar o kramar mina underbara. Ska ga o mysa med mannen nu (maste se till att han har det bra med, precis som alla andra runt omkring mig. Nar ska man fa lite Josse -tid da? Naja, det kommer val nar man gar i pension eller natt!)  XOXO Jossan


Kommentarer
Postat av: susanne

Vad kostar korta skor tii Pontus?

Oj att det regnar hos er med och att Bart och Nono är ute i regnet med.

Härligt med nya fräscha kläder till Nono. Han har så fina kläder den tuffingen.

kramar momo

2011-08-01 @ 13:10:39
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0