Jag har fått en award...



...av min kära mamma, som innebar att jag ska visa en favoritbild och berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.

Den här underbara bilden symboliserar hela mitt liv. Att jag skulle ha turen att träffa den finaste mannen som går i ett par skor! 5,5 år sedan är det sedan jag fick äran att bli Barts fru och jag är evigt tacksam att jag åkte till Hawaii som 19 åring och föll pladask för denna karl. Han är den snällaste, mest ödmjuka och finaste människan. Han är den jag lever för helt enkelt. Vi har en underbar son som den största symbolen för våran kärlek och jag kunde aldrig hoppats få en sån fin far till mina barn. Med en liten till på väg kommer det bara bli så mycket mer kärlek i vårt lilla hus. Tack Bart för att du alltid behandlar mig med respekt och för att du alltid är så kärleksfull mot mig och Noah. När jag blir stor vill jag bli som Bart!

1. Min egna lilla familj som nu expanderar är mitt universum, luften i mina lungor och blodet i mina ådror.

2. Min äslakde familj i Sverige som jag saknar så oerhört mycket. Om ni ändå visste hur mycket ni alla betyder i mitt liv.

3. Att sy, sticka, virka för då blommar Josse upp och blir glad i hela kroppen och själen.


Några som jag skulle vilja skicka denna award vidare till är:


Min underbart härliga och sprudlande vän Helena som mer än gärna bjuder på skratt och glädje.

Min rara vän Rebecca från den glada gymnasietiden. Tack för att du inspirerar och gör mig glad genom din blogg.

Min plast-storasyrra från London Monica förtjänar en award för att du ger mig hopp om att det går att få till ett liv bortom Sveriges trygga gränser. Dessutom är det alltid härligt att se dina fina töser.

Även om ni redan fått en av mamma skickar jag i alla fall en award till er Jenny och Ida mina fantastiska syrror som ger mig stöd i livet. Jag älskar er tösabitarna mina!

Många kramar och kärlek i massor till er alla för att ni inpirerar mig på något sätt

Jossan 

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Awww, vad fint skrivet Jossan... fick en tår här och där.. <3 Hoppas du har det bra!



Saknar er alla!

2010-10-28 @ 12:43:31
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0