Detta är beroendeframkallande ju...


Nu har jag slängt ihop denna lilla sötnöt, som kommer bli någons lilla BFF! Den som väntar på något gott...
Det är verkligen hur beroendeframkallande som helst och verkligen lätt som en plätt. Är det någon som vill ha receptet är det bara att hojta! Hmmm, på tal om plättar, skulle kanske slänga ihop en sats då min lilla gravid-kropp skriker efter de små söta grejerna just nu. Jag är i vecka 14 idag och vet inte vad jag ska tro längre. Jag ser mer ut som en prickig korv än en söt tjej i alla fall och dessutom har jag fått träffa min lilla vän ullrick denna veckan. Jag känner mig helt grön i skallen på morgonen och stackars lilla Noah får tacksamt underhålla sig själv när det är som värst. Jag trodde liksom den värsta tiden var över nu, men icke sa nicke. Vad är det för liten buse som gömmer sig där inne egentligen? Mådde hur fint som helst med Noah, inget illamående att tala om och inte en finne så långt ögat kund nå. Nu funderas det länge och väl innan det slinker ner något i denna mage, men får jag något på skallen måste jag liksom bara ha just det. Det är konstigt egentligen att kroppen kan spele än ett spratt som den gör under graviditeten. Man är ju full med hjärnspöken och tårar och skratt kan oftast blandas ihop i en salig röra.
    
Noah och jag har varit på lite ärenden idag. Det blev en tur till banken och sen fick min lilla älsklings-unge en välbehövd hårklippning. Han satt i min famn och var så duktig hela tiden. Ville ibland titta efter vad den snälla frisörskan gjorde men satt mestadels snällt och pillade på sitt förkläde. Han blev så söt när det var klart och fick en liten klubba för att han var så duktig minsann. Prinskorven ligger och tupplurar sig nu så bilder på resultatet får jag lägga upp imorgon istället. Jag sak för övrigt dyka ner i mina stora tjocka böcker och plugga till mitt kära prov. Om 1,5 veckor börjar min online-kurs inför provet för internationella sjuksköterskor. Wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: susanne

Gud vad du hinner med!

Hur många ska det bli?

Hoppas du blir bättre med gravproblemen snart

önskar mamma

2010-10-28 @ 08:36:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

så duktig så josse:)



Viken tur det finns sånna prov att göra för international syrror..hoppas det går fin för dig.



Själv sitter jag o pluggar till en tenta imorgon..usch o fyy!!



Miss ya..pusshaj

2010-10-28 @ 19:59:13
Postat av: Malla

Gud vad fin josefine :)<3

Du är så himla duktig

Sakanr er alla ;)

2010-10-28 @ 20:47:28
Postat av: jossan

tack mina allra finaste!

Lycka till Carran, det fixar du galant!

saknar er ;)

2010-10-28 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0