Prommis i området


Så här fint är det i området där vi bor. Det kallas för Power Rach och är ett superfint, lugnt och skönt område. Bara ett stekast ifrån huset finns den här fina lekplatsen, med bänkar och bord och grillen redan färdigmonterad för alla att använda sig av. Vi funderar på att ha Noah's födelsedagsfest just här om det inte är för varmt dvs. Då kan man ju grilla lite god mat medans alla barnen leker och busar och om man vill finns det ju en basketplan också om man har lust. Noah och jag hade roligt och mysigt denna dag, men det blev väl högst 45 minuter innan vi kände att solen brände och gassade och törsten gjorde sig påminnd. Men visst ser det finnt ut. Nu fattas det bara lite härligt sällskap från Sverige för att man ska kunna njuta till 100 %, vi får väl se vem som blir först. Jag tippar på brorsan Patrik och hans kompis Markus som jag har hört ryktas eventuellt kan komma redan i Juli. Ohh vad jag saknar er alla i min underbara familj och kopiskrets. Jag älskar er alla och känner att jag inte riktigt är hel utan varenda en av er. Usch, nu sitter man här och bölar alltså. Varför gör man detta frivilligt? Men som Jenny alltid säger till mig: Det finns någon mening med detta. Jag tror att något stort kommer att ske! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh gumman va fint det e...önskar oxå vi kunde promma ihop som förr. Idag har Carris varit här o vi va nere till havet me kennan o milosen. Hoppas vi ses snart systra mi. Du saknas oss så (ni såklart).

POSS

2010-05-30 @ 20:33:03
Postat av: caroline

saknar er så mycket sis!

2010-05-30 @ 20:42:55
Postat av: susanne

Vad fint ni bor!

Skulle vara roligt att vara där.

Idag har vi haft middag här hos oss och Jenny och Caroline och Milosen var här.

Brita oxå.

ha det bra

love you

kram Mamma

2010-05-30 @ 21:59:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Så varmt ni verkar ha det! :D Måste vara härligt! Saknar er såååå!! :D Pusshaj

2010-05-31 @ 15:30:37
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0