Noah promminixar ute

Kolla in när vårat lilla busfrö får springa på egna ben på videoklippen nedan. Ni får även en liten glimt av gatan där vi bor. Nice ;) Fy tusan vad jag saknar er all just idag. Ohhh vad jag bara vill pussa och krama er och snacka en massa skitsnack, leva livet helt enkelt. Vi har firat Bart idag på sin 1:a farsdag här borta, vilket firas här i USA just idag. Han och några kollegor har startat en kaffeklubb då de turas om att 1 vecka vardera ta med sig GOTT kaffe till jobbet. Bart fick därför allt i kaffets tecken med en kopp, termos och en god påse Starbuckskaffe  idag på sin alldeles egna dag. Vi beslutatde oss för att själva avnjuta kaffet och bryggde en hel kanna full med det svarta guldet. Jag gjoede 2 islatte och tacka vet jag is i frysdörren som vi har här borta. Det blev SUPERGOTT, smakade precis som på Starbucks alltså. Mumma, mumma! Dessutom MYCKET billigare än på det kända kaffehaket där varje kopp kostar dryga 5 dollar. Här hemma blir det väl högst en quarter.  
Jag har städat och gnolat som en liten tok idag. Toaletterna har fått sig en riktig genomkörare, tvättat lakan och vikit all tvätt som jag slarvigt nog inte tagit tidigare i vecka. Men nu blev det gkort minsann och duktig känner man sig. Sen körde vi i väg och storhandlade eftersom vi har bestämt oss för att laga god och hälsosam mat och veckoplannera mera. Först blev det Costco där man köper allt i storpack. Det är alltid kul när Bart är hemma och vi inte har några speciellla planer. När man bara kan ta dagen som den kommer och njuta av sällskapet från sin underbara man och min enda riktiga vän, här borta dvs. Jag ska försöka att knyta nya kontakter så att jag får umgås lite med vuxet folk om dagarna också. Jag tränar typ varje dag för att få komma ut och träffa lite folk ;) Tokigt, jag vet! Men vad gör man inte när man är en social butterfly som mig? Hehe. Om 2 veckor får jag i alla fall UNDERBART besök från Sverige då min fina bror Patrik och hans kompis jommer och hälsar på i ca 1 månad. Jag och Bart är sååååå glada och plannerar för fullt för allt skoj vi ska ha när de kommer. Vi ska bl.a åka till LA, Sixflags tivli och ev. Barts Farfar i San Francisco. Ohh vad jag längtar.


Sen har jag även hunnit med att göra hemmagjord supernyttig musli med en massa gott i! En väldigt produktiv skön söndag tillsammans med min underbara lilla familj. Jag ska ju också bara meddela till den som är sugen på att hänga lite att jag och Tarzan kommer förmodligen till Sverige i Augusti. Tänkte följa med brorsan hem så att han kan hjälpa mig med vildingen lite, var ju som sag en pärs på hitresan. Jaja, intresseklubben antecknar. Puss  på er alla godingar där ute. Grattis till min underbara kompis Rebecca och henne Magnus som gifte sig i fredags också. Jag önskar er all lycka och kälek särskillt nu när ett litet knyte snart kommer till er lilla familj ;)

Goda blåbär och jordgubbar ska torkas och sedan hamna i min hälsosamma musli. Smaskens!

Är man Starbucksfan så är man. Hä rär Barts present och dessutom min fina, vita kaffebehållare.

Slänger i en bild på mina graciösa tår. NOT! Hehehe... Men skulle bara berätta att jag unnade mig en härlig pedikyr på mina slita mamma/ träningsfötter. Jag satt nog i blev ompysslad ca 1 timme för ca 250 kr. Massage med underbart varma stenar blev det också. Nu känner man sig som en ny människa där nere!?

Kommentarer
Postat av: Margit

Noah är ju så duktig på att gå nu! Han är så duktig!!

GOd musli:D

Fin pedykyr:)

Hoppas ni kommer i augusti!

Jag saknar er så mycket :D<3<3

Kramar margit

Jag älskar er :D<33

2010-06-21 @ 22:35:40
Postat av: Margit

Duktig och fin Josse är

stolt mamma är

Roligt att se Nois när han springer iväg i sina rina shorts

kram mamma och mormor

2010-06-22 @ 19:02:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0